Gå til innhold
AnonymBruker

Dama sin klitt wibb mot penishodet.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er dette innafor. Tyvlåner dama sin klitt wibb og presser den mot penishodet. Får så sinnsjuk deilig feeling og orgasmen kommer voldsomt på bare noen minutter. Klarer for 3 orgasmer, før det blir for ømt og sårt. Er dette innafor, uten å spurt dama. Skifter batterier så de ikke lades ut.

Anonymkode: 6a5c8...a16

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nei det er utroskap

Anonymkode: 4b0a9...d57

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nei. Kjøp din egen heller.

Anonymkode: c32a7...40a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er utroskap

Anonymkode: 4b0a9...d57

Utroskap? Er ikke det drøyt da?

Anonymkode: 068e2...d4b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
SlemUlv

Hvorfor ikke spørre henne om lov ? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
blaffen

Innafor? Det spørs på dama di det. Hvordan vil hun reagere hvis hun får vite det? Hvis du bare forteller det så *kan* det jo hende at dere har fått en ny ting dere kan gjøre sammen i senga. Forklar det med noe ala 'jeg så hvor digg det var for deg så jeg ble nysgjerrig/misunnelig'.

Det kan jo hende hun vil klikke i vinkel hvis hun får vite det men det vet jo du bedre enn oss. Jeg tror uansett det er bedre at hun får vite det direkte fra deg enn på en annen måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jaja, det er helt innafor i mine øyne, men du må huske å rense den før og etter da. Vet du hvor hun har dildorensen? Sexleketøy må desinfiseres/vaskes med antibakteriell før og etter bruk.

Men du burde også fortelle henne at du bruker den, eller om du ikke vil innrømme at du har prøvd den så spør om dere ikke kan prøve den sammen og du lurer på hvordan det er om du tar den mot penishodet. Jeg syns det er sexy å pirre min partner med min vibrator :) Spicer opp sexlivet

Anonymkode: e1291...158

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg hadde syns det hadde vært merkelig og litt frekt at han ikke spurte om å få låne før han brukte den.

Så hadde du vært min kjæreste, så hadde jeg satt pris på å spurt før du begynte å bruke mine ting. Men så lenge han byttet batteri og renset den mellom hver gang, så skulle han bare kose seg. Men når jeg ønsket å bruke den så har jeg førsteretten, siden det er min leke. 

Er verre med de mennene som stikker ting oppi stumpen som dama bruker inni musa. Det kan gjøre henne syk, så de som gjør sånt syns jeg er feige og egoistiske. Helt greit at de vil ha noe oppi rumpa, men ikke ok å risikere helsen til noen andre. Derfor anbefaler kondomeriet at man ikke bruker samme leke i begge hull.

Anonymkode: db715...8c5

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Makrron

Jeg deler alt med min kjære. Hva er greia med «denne er min, du må spørre først»? 

Det beste hadde nok vært om han hadde sagt i fra, men spørre trenger han ikke. Det hadde i så fall bare vært av høflighet for svaret er ja uansett. 

hadde forøvrig bare syntes det var morsomt og ville likt å gjøre det for han. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
smilo

Det vi har i lekeskuffen er vårt, ikke mitt, så om han ønsker å bruke det så har han selvfølglig all rett til det. Men jeg kunne også tenkt meg å vite hva han liker for så å gjøre det sammen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
heipådegsann

Vi har en koffert med leketøy, og alt som er i den er begge sitt :) Eneste jeg hadde reagert negativt på er om han hadde puttet noe i rumpa uten å si ifra til meg (av åpenbare grunner) eller ikke hadde vasket dem etterpå.

Men ville nok i ditt tilfelle sagt ifra/spurt siden det egentlig er hennes. Jeg har også enkelte eiendeler jeg ikke vil dele, så kan jo være greit å høre. I verste fall er det jo ikke verre enn at du kan kjøpe din egen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, det er helt innafor i mine øyne, men du må huske å rense den før og etter da. Vet du hvor hun har dildorensen? Sexleketøy må desinfiseres/vaskes med antibakteriell før og etter bruk.

Men du burde også fortelle henne at du bruker den, eller om du ikke vil innrømme at du har prøvd den så spør om dere ikke kan prøve den sammen og du lurer på hvordan det er om du tar den mot penishodet. Jeg syns det er sexy å pirre min partner med min vibrator :) Spicer opp sexlivet

Anonymkode: e1291...158

Hei. Takk for mange gode råd. 😊

Jeg fulgte rådene til flere av innleggene her. Dama bruker klitt wibb sammen når vi har sex. Etter at hun stivnet av orgasme for 5 gang. Spurte jeg henne rett ut om hun ville prøve den mot penishodet mitt. Hun svarte sef kan jeg gjøre det. Jeg ble så overrasket at et stønn unnslapp fra meg. Hun presset den mot penishodet, begynte å rykke å skjelve med en gang. Han hadde en egen teknikk som gjorde det sykt deilig. Hun stoppet flere ganger før det gikk for meg. Tilslutt bare eksploderte jeg helt vilt, fikk min beste orgasme i verden.

Etterpå smilte hun, det var vist deilig ser jeg, aldri hørt deg stønne sånn før...:)

Jeg har ikke turt å si at jeg tyvlånte den. Nå blir den garantert brukt på meg av hun :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Axl

Hvorfor skulle ikke det være innafor? Kos deg du. Gjør det sammen med dama også, du bruker den på henne og hun på deg. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
På Wednesday, May 16, 2018 den 15.37, AnonymBruker skrev:

Utroskap? Er ikke det drøyt da?

Velkommen til Kvinneguiden! :fnise: 

Anonymkode: 075bd...307

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Razor1976
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Velkommen til Kvinneguiden! :fnise: 

Anonymkode: 075bd...307

Ikke sikker, men tror vi snakker sarkasme i innlegget du refererer til ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 16.5.2018 den 17.29, AnonymBruker skrev:

Er dette innafor. Tyvlåner dama sin klitt wibb og presser den mot penishodet. Får så sinnsjuk deilig feeling og orgasmen kommer voldsomt på bare noen minutter. Klarer for 3 orgasmer, før det blir for ømt og sårt. Er dette innafor, uten å spurt dama. Skifter batterier så de ikke lades ut.

Hvis samboer hadde fortalt d til meg, hadde jeg blitt kjempegira, konge, faan du puler vel henne, så om man deler et leketøy, har vel ingenting å si, bare du vasker med underlivssåpeå spriter etterpå 😀

Neste gang dere har sex, så forteller du d hvis du vet hun tåler d, hvis ikke "tester" du den under sexen 😂

Har ikke hørt noen av mine venninner reagert på d, typen min brukte ene vibratoren min til samme bruk, kult d 😎

Anonymkode: 955e9...852

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Heter den klitt wibb?

Konge tips 😍

jeg må kjøpe til meg å gubben, men fant ikke når jeg søkte på d 🤔

Eller er d den womanizer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Herlig er det😊

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Kan du ikke kjøpe din egen og gjøre det sammen med dama? Jeg og dama har hver vår vibrator som vi bruker sammen, hver for oss eller på hverandre.

Anonymkode: 3f589...6c6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
På 18.5.2018 den 21.28, AnonymBruker skrev:

Heter den klitt wibb?

Konge tips 😍

jeg må kjøpe til meg å gubben, men fant ikke når jeg søkte på d 🤔

Eller er d den womanizer?

Tenker nok at klitt wibb er en fellesbetegnelse på klitorisvibrator, og det finnes mange av den.

Når det er sagt så har jeg en womanizer og når jeg bruker den så kjenner mannen den når han er inni meg og han går omtrent til himmels av nytelse. 

Anonymkode: 1ed22...8d6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her