Gå til innhold

Hvordan tolker du dette?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Du beklaget deg for å ikke respektere hans nei, og lovet å la han være i fred. Derfor tok han vekk blokkeringen uten å snakke til deg. La han være i fred nå, og la han ta kontakt hvis han vil det. Hvis du skriver til han nå virker du bare super duper mega desperat, og han kan finne på å blokke deg igjen.

Anonymkode: 11eba...291

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du beklaget deg for å ikke respektere hans nei, og lovet å la han være i fred. Derfor tok han vekk blokkeringen uten å snakke til deg. La han være i fred nå, og la han ta kontakt hvis han vil det. Hvis du skriver til han nå virker du bare super duper mega desperat, og han kan finne på å blokke deg igjen.

Anonymkode: 11eba...291

Du må gjerne lese alt i tråden en gang til. Han addet meg på nytt på facebook. Jeg var både slettet og blokkert. 

Og som jeg allerede har påpekt i tråden har jeg ingen ytterligere planer om å ta kontakt. 

Anonymkode: 03d06...8bf

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I og med at han ikke klarte å fortelle deg noe så enkelt som at han har kjæreste, tolker jeg dette som at han holder døren på gløtt. Kanskje bare fordi han savner følelsen av at noen er på knærne etter ham, kanskje fordi han en gang vil at det skal være åpent for mer. 

Ett er klart: Han er ikke en bra mann. Du er den som unnskylder overfor ham, mens det er ganske som i utgangspunktet handlet galt. Ok, man skal naturligvis gi seg når man blir avvist, men fortalte deg ikke at han hadde kjæreste engang! Og så unnskylder du deg i etterkant over at du ikke visste dette! Hva, skal du virkelig unnskylde at du ikke er synsk? 

Ta et skritt tilbake og tenk over om du synes denne mannen har ryggrad nok til å stå støtt ved en kvinne. For det virker nemlig ikke slik. 

Anonymkode: af747...24a

Tro meg jeg har virkelig undret meg over dette. Å fortelle at man allerede er sammen med noen burde være en enkel sak å opplyse om. 

Som sagt har jeg ingen planer om videre kontakt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde dame på det tidspunktet ja men det visste ikke jeg for det var ingen tegn på det noen steder. Jeg fikk vite det av noen jeg ikke kjenner. Og det er derfor jeg sa unnskyld for jeg går ikke etter menn med kjærester.

Han tror at du fortsatt vil ha han og adder deg som en reserveløsning som elskerinne og bekreftelse når han krangler med dama. For nå vet du at han har dame og han vet at du bryr deg om han og vil ha han, så han tenker at du er grei å ha som rebound om han skulle bli desperat nok.
Hadde jeg vært deg hadde jeg bare unfollowa han og latt som han ikke var på vennelista di i det hele tatt, egentlig slettet han. Om han tar kontakt om noen måneder eller begynner å like bilder osv så ikke legg noe i det.

Anonymkode: 261dc...9f3

Skrevet (endret)

Nå er det ikke sånn at man trenger noen grunn for å ikke ville bli sammen med noen, så da du «ble desperat» av avvisningen som du skriver, oppfattet han det som såpass slitsomt at han slettet deg.

Så ba du om unnskyldning og lovet la ham være fred, så da tenkte han vel kanskje at det ikke var noen grunn til å fortsette å ha deg blokkert. Det tror jeg. Men jeg er muligens litt enkel. 

Endret av Hactar
  • Liker 1
Skrevet

Du høres litt desperat ut. Har jeg rett? Kanskje han vil holde kontakten som venn ikke vet jeg. 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Axl skrev:

Du høres litt desperat ut. Har jeg rett? Kanskje han vil holde kontakten som venn ikke vet jeg. 

Klassiske kg.

Jeg var som jeg skrev i HI skikkelig interessert i han. Og når du aldri får noe skikkelig svar på noe så blir du fortvila til slutt. 

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han tror at du fortsatt vil ha han og adder deg som en reserveløsning som elskerinne og bekreftelse når han krangler med dama. For nå vet du at han har dame og han vet at du bryr deg om han og vil ha han, så han tenker at du er grei å ha som rebound om han skulle bli desperat nok.
Hadde jeg vært deg hadde jeg bare unfollowa han og latt som han ikke var på vennelista di i det hele tatt, egentlig slettet han. Om han tar kontakt om noen måneder eller begynner å like bilder osv så ikke legg noe i det.

Anonymkode: 261dc...9f3

Jeg har ikke akseptert forespørselen om adding.

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassiske kg.

Jeg var som jeg skrev i HI skikkelig interessert i han. Og når du aldri får noe skikkelig svar på noe så blir du fortvila til slutt. 

Skikkelig svar? Han avviste deg. Er ikke det svar nok?!

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Historien er at jeg var på knærne etter en fyr og fortalte han det. Dessverre var jeg så dum at jeg ble litt desperat når han avviste meg og han ikke klarte å gi meg et ærlig svar på hvorfor. Og det medførte at han blokket meg på face og jeg fikk aldri svar på noen av meldingene som hadde blitt sendt. Senere fant jeg ut hvorfor han hadde avvist meg og sendte han en beklagelse på Instagram der jeg skrev at jeg skjønte alt bedre nå og at jeg skulle la han få være i fred. Jeg forberedte meg da på å endelig gå videre og date noen andre, men plutselig etter noen uker igjen så har han unblokket meg og addet meg på face igjen men uten å skrive noe til meg. 

Er det varm kald oppførsel eller kan han være interessert i å holde kontakt som kun venn?

Hvorfor han avviste deg er, tror du, fordi han hadde kjæreste?
Det kan ikke falle deg inn at en mann kan avvise deg av forskjellige grunner selv om han er singel?

Anonymkode: 81b58...c9a

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan møttes dere egentlig? Var du og han egentlig på en date sammen?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan møttes dere egentlig? Var du og han egentlig på en date sammen?

Hvorfor fisker du så mye etter detaljer?

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klassiske kg.

Ja forstår det. Det var ikke negativt ment. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fisker du så mye etter detaljer?

Det var kun spørsmål, der svarene kunne klargjort en del ting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble en gang blokkert på messenger av en som hadde mistet interessen. Før han blokkerte var jeg kanskje litt anklagende eller spurte han ut om hvorfor osv. Men etter en stund sendte jeg en beklager-sms til han og presiserte at jeg ikke syntes at han hadde gjort noe galt. Litt etterpå det tok han bort blokkeringen på messenger. Han skrev ikke til meg, men etter noen uker skrev jeg til han. Han svarte og var hyggelig og vennskapelig, men hadde fortsatt mistet interessen. Selv mistet jeg da også interessen.

Anonymkode: 42a69...8e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...