AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Historien er at jeg var på knærne etter en fyr og fortalte han det. Dessverre var jeg så dum at jeg ble litt desperat når han avviste meg og han ikke klarte å gi meg et ærlig svar på hvorfor. Og det medførte at han blokket meg på face og jeg fikk aldri svar på noen av meldingene som hadde blitt sendt. Senere fant jeg ut hvorfor han hadde avvist meg og sendte han en beklagelse på Instagram der jeg skrev at jeg skjønte alt bedre nå og at jeg skulle la han få være i fred. Jeg forberedte meg da på å endelig gå videre og date noen andre, men plutselig etter noen uker igjen så har han unblokket meg og addet meg på face igjen men uten å skrive noe til meg. Er det varm kald oppførsel eller kan han være interessert i å holde kontakt som kun venn? Anonymkode: 03d06...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Omg. Han tok vel deg på ordet? La han være! Anonymkode: 19967...38a 14
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Ikke godt å si! Det er vel bare han som kan svare på det, men det er jo fort at tankene kan begynne å surre og gå. Kan du ikke avvente en stund og se om du hører noe fra ham etterhvert? Anonymkode: 9f01a...93b
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #4 Skrevet 16. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke godt å si! Det er vel bare han som kan svare på det, men det er jo fort at tankene kan begynne å surre og gå. Kan du ikke avvente en stund og se om du hører noe fra ham etterhvert? Anonymkode: 9f01a...93b Jeg har ingen planer om å kontakte han. Planen min var å si Unnskyld og gå videre. Det er hva jeg holder meg til. Men er det vanlig å adde noen igjen etter noe slikt? Jeg tror ikke at jeg ville gjort det. Tror jeg ville lest meldingen, slettet den og gått videre. Anonymkode: 03d06...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #5 Skrevet 16. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen planer om å kontakte han. Planen min var å si Unnskyld og gå videre. Det er hva jeg holder meg til. Men er det vanlig å adde noen igjen etter noe slikt? Jeg tror ikke at jeg ville gjort det. Tror jeg ville lest meldingen, slettet den og gått videre. Anonymkode: 03d06...8bf Folk er forskjellige. Uansett ville jeg ikke brukt tid på å gruble på hvorfor han addet deg. Anonymkode: 81b58...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #6 Skrevet 16. mai 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Historien er at jeg var på knærne etter en fyr og fortalte han det. Dessverre var jeg så dum at jeg ble litt desperat når han avviste meg og han ikke klarte å gi meg et ærlig svar på hvorfor. Og det medførte at han blokket meg på face og jeg fikk aldri svar på noen av meldingene som hadde blitt sendt. Senere fant jeg ut hvorfor han hadde avvist meg og sendte han en beklagelse på Instagram der jeg skrev at jeg skjønte alt bedre nå og at jeg skulle la han få være i fred. Jeg forberedte meg da på å endelig gå videre og date noen andre, men plutselig etter noen uker igjen så har han unblokket meg og addet meg på face igjen men uten å skrive noe til meg. Er det varm kald oppførsel eller kan han være interessert i å holde kontakt som kun venn? Anonymkode: 03d06...8bf Jeg ville tenkt at han kanskje vil ha deg som reserveløsning, men ikke til noe seriøst. Kun for sex. Anonymkode: 81b58...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #7 Skrevet 16. mai 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Historien er at jeg var på knærne etter en fyr og fortalte han det. Dessverre var jeg så dum at jeg ble litt desperat når han avviste meg og han ikke klarte å gi meg et ærlig svar på hvorfor. Og det medførte at han blokket meg på face og jeg fikk aldri svar på noen av meldingene som hadde blitt sendt. Senere fant jeg ut hvorfor han hadde avvist meg og sendte han en beklagelse på Instagram der jeg skrev at jeg skjønte alt bedre nå og at jeg skulle la han få være i fred. Jeg forberedte meg da på å endelig gå videre og date noen andre, men plutselig etter noen uker igjen så har han unblokket meg og addet meg på face igjen men uten å skrive noe til meg. Er det varm kald oppførsel eller kan han være interessert i å holde kontakt som kun venn? Anonymkode: 03d06...8bf Hva var grunnen til at han hadde avvist deg da, og hvordan fant du det ut? Var grunnen at han hadde kjæreste? Anonymkode: 81b58...c9a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #8 Skrevet 16. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er forskjellige. Uansett ville jeg ikke brukt tid på å gruble på hvorfor han addet deg. Anonymkode: 81b58...c9a Som du sier: Folk er forskjellige og nå lurer jeg på dette. Hva du lurer på vedkommer ikke tema. Anonymkode: 03d06...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #9 Skrevet 16. mai 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville tenkt at han kanskje vil ha deg som reserveløsning, men ikke til noe seriøst. Kun for sex. Anonymkode: 81b58...c9a Vi har aldri hatt sex. Anonymkode: 03d06...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #10 Skrevet 16. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva var grunnen til at han hadde avvist deg da, og hvordan fant du det ut? Var grunnen at han hadde kjæreste? Anonymkode: 81b58...c9a Han hadde dame på det tidspunktet ja men det visste ikke jeg for det var ingen tegn på det noen steder. Jeg fikk vite det av noen jeg ikke kjenner. Og det er derfor jeg sa unnskyld for jeg går ikke etter menn med kjærester. Anonymkode: 03d06...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #11 Skrevet 16. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har aldri hatt sex. Anonymkode: 03d06...8bf Og så? Han kan jo allikevel se på deg som en mulig reserveløsning for sex? Anonymkode: 81b58...c9a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #12 Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han hadde dame på det tidspunktet ja men det visste ikke jeg for det var ingen tegn på det noen steder. Jeg fikk vite det av noen jeg ikke kjenner. Og det er derfor jeg sa unnskyld for jeg går ikke etter menn med kjærester. Anonymkode: 03d06...8bf Jeg trodde at du ba om unnskyldning for din desperate oppførsel og at du ba om unnskyldning for at du ikke respekterte hans nei... Anonymkode: 81b58...c9a 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #13 Skrevet 16. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og så? Han kan jo allikevel se på deg som en mulig reserveløsning for sex? Anonymkode: 81b58...c9a Tvilsomt. Anonymkode: 03d06...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #14 Skrevet 16. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde at du ba om unnskyldning for din desperate oppførsel og at du ba om unnskyldning for at du ikke respekterte hans nei... Anonymkode: 81b58...c9a Jo. Det også. Jeg la meg helt flat på alt. Anonymkode: 03d06...8bf 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #15 Skrevet 16. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tvilsomt. Anonymkode: 03d06...8bf Ja,ja, du kjenner han jo tross alt bedre enn jeg gjør. Men mange menn har "aksjer" her og der... Anonymkode: 81b58...c9a 1
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #16 Skrevet 16. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som du sier: Folk er forskjellige og nå lurer jeg på dette. Hva du lurer på vedkommer ikke tema. Anonymkode: 03d06...8bf Så spør han da vel? "Hvorfor addet du meg " Anonymkode: 81b58...c9a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #17 Skrevet 16. mai 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde dame på det tidspunktet ja men det visste ikke jeg for det var ingen tegn på det noen steder. Jeg fikk vite det av noen jeg ikke kjenner. Og det er derfor jeg sa unnskyld for jeg går ikke etter menn med kjærester. Anonymkode: 03d06...8bf Har han dame nå for tiden? Anonymkode: 81b58...c9a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #18 Skrevet 16. mai 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så spør han da vel? "Hvorfor addet du meg " Anonymkode: 81b58...c9a Nei. Som sagt skal jeg holde meg unna. 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han dame nå for tiden? Anonymkode: 81b58...c9a Jeg vet ikke. Anonymkode: 03d06...8bf
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #19 Skrevet 16. mai 2018 I og med at han ikke klarte å fortelle deg noe så enkelt som at han har kjæreste, tolker jeg dette som at han holder døren på gløtt. Kanskje bare fordi han savner følelsen av at noen er på knærne etter ham, kanskje fordi han en gang vil at det skal være åpent for mer. Ett er klart: Han er ikke en bra mann. Du er den som unnskylder overfor ham, mens det er ganske som i utgangspunktet handlet galt. Ok, man skal naturligvis gi seg når man blir avvist, men fortalte deg ikke at han hadde kjæreste engang! Og så unnskylder du deg i etterkant over at du ikke visste dette! Hva, skal du virkelig unnskylde at du ikke er synsk? Ta et skritt tilbake og tenk over om du synes denne mannen har ryggrad nok til å stå støtt ved en kvinne. For det virker nemlig ikke slik. Anonymkode: af747...24a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå