Gå til innhold

Dere som liker spanking


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare på dama? 

Og damer er det ikke bare vondt? Og dette med «kveling» og ellers nedlatende ting rundt sex mot dama. Aldri skjønt greia med dette. 

Anonymkode: 59fd9...d13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gøy å bli dominert en gang iblant, så lenge begge er enige og det er med en man stoler på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da virkelig ikke bare kvinner som er masochister, og bare menn som er sadister. 

Selv er jeg både masochist og sadist. 

Det er ikke for alle, men for oss som liker det, er det en del av tenningsmønsteret. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kveling, gjort riktig, forsterker alle seksuelle inntrykk.

Spanking er smak og behag. Noen liker den fysiske smerten, andre liker den psykiske dominansen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare på dama? 

Og damer er det ikke bare vondt? Og dette med «kveling» og ellers nedlatende ting rundt sex mot dama. Aldri skjønt greia med dette. 

Anonymkode: 59fd9...d13

Jeg elsker at mannen min misbruker meg på det groveste. Bare han legger hånda rundt halsen min, så er jeg klar for alt ;)

At du ikke skjønner greia, betyr jo bare at du ikke tenner på sånt. Og det er helt greit, selvsagt. Man bør ikke gjøre noe man ikke ønsker i senga. 

Anonymkode: afb18...d49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutt 27

Jeg vil domineres og liker både spanking og kvelning, spes i det orgasmen kommer, det gir helt black out:)

Anonymkode: a433d...1a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gutt 27

Jeg vil domineres og liker både spanking og kvelning, spes i det orgasmen kommer, det gir helt black out:)

Anonymkode: a433d...1a2

Er nok endel menn som er som deg som liker dominans og bli litt brukt.

Anonymkode: 737ae...81f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Jeg er switch, jeg liker både den passive og aktive rollen. Jeg synes jeg får det beste fra to verdener. M51.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som liker vold i sex, har dere opplevd misbruk som små eller?

Anonymkode: 8e497...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som liker vold i sex, har dere opplevd misbruk som små eller?

Anonymkode: 8e497...a50

At det innbefatter smerte er ikke det samme som at det er vold. Gjensidig samtykkende sex er ikke vold.

Når det er sagt, så har jeg et par opplevelser med mennesker som jeg har mistenkt for å bruke sex som terapi mot negative opplevelser knyttet til sex og kropp. Jeg tror nok det finnes tilfeller, men jeg vil på ingen måte generalisere utfra dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er det at nervene gjør at baken blir prikkende og varm etter noen harde slag på skinkene som gjør at om en deretter blir penetrert, så blir følelsen intens. Hjernen er intenst fokuset på området. Sikkert litt som det en baler med når en pisker med kvister i en finsk sauna;) 

Anonymkode: d48c3...4f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å stå på alle fire, eller ligge over fanget til noen, eller over et bord med rumpa klar til å ta i mot. Så kommer første slaget, så andre, så tredje osv. Til du er helt rød og rumpa brenner:rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og liker spanking, men jeg er ikke masochist. Jeg tenner ikke på smerte. Jeg kjenner også dominante som ikke er sadister. Jeg vil heller ikke spankes av menn, bare kvinner får spanke meg.

Jeg liker ikke brutal behandling. Jeg vil ikke kveles, bindes, knipes, lugges, og du kan bare våge deg å kalle meg stygge ting. Og jeg kommer ikke til å late som jeg er et barn. :/

Det jeg tenner på er F/f spanking, gjerne med discipline role play. Men jeg tenne ikke på role play hvor den dominante bare er sur og streng (på liksom da), og jeg må få kos etterpå. 

 

Anonymkode: fa128...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er kvinne og elsker å bli kvalt. Det sammen med litt smerte forsterker de gode seksuelle følelsene. Samtidig liker jeg også å miste kontrollen med den rette mannen. Det er kun én mann jeg har hatt tilliten til å la meg underkaste slik at han får lov å spanke meg og kvele meg. Det å vise min partner denne tilliten er opphissende i seg selv!

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som liker vold i sex, har dere opplevd misbruk som små eller?

Anonymkode: 8e497...a50

Det er ikke vold når det er samtykkende. Det er det dette går på, samtykke og gjensidig respekt. Nei, jeg har ALDRI opplevd misbruk.

Anonymkode: e80a9...32c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som liker vold i sex, har dere opplevd misbruk som små eller?

Anonymkode: 8e497...a50

Noen har kanskje, som i resten av befolkningen. Men de fleste jeg kjenner i BDSM miljøet, har hatt fine lykkelige barndommer :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker kvelning og ser det ikke som nedlatende. Det er litt dominerende, men det beste er at når oksygen strømmen stoppes litt så pumpes blodet saktere rundt i kroppen, så når man slipper opp så strømmer blodet mye kraftigere i et sekund eller to og de sekundene gir en skikkelig intens følelse i kroppen og klitoris. For blod strømmer jo til underlivet på begge kjønn når man er kåt, og når det blir stoppet litt og så rusher ut igjen gir det en veldig intens og deilig følelse :)

 

Anonymkode: 032ec...9ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som liker vold i sex, har dere opplevd misbruk som små eller?

Anonymkode: 8e497...a50

Forskning viser at det ikke har noen sammenheng. Jeg liker å bli dominert i senga, men har ikke opplevd misbruk som barn. Tror det ligger i naturen at kvinner tenner på menn med kontroll, og som er dominant. Det betyr ikke at alle kvinner tenner på det, men at det er naturlig å tenne på det.

Anonymkode: 70df5...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2018 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og elsker å bli kvalt. Det sammen med litt smerte forsterker de gode seksuelle følelsene. Samtidig liker jeg også å miste kontrollen med den rette mannen. Det er kun én mann jeg har hatt tilliten til å la meg underkaste slik at han får lov å spanke meg og kvele meg. Det å vise min partner denne tilliten er opphissende i seg selv!

Det er ikke vold når det er samtykkende. Det er det dette går på, samtykke og gjensidig respekt. Nei, jeg har ALDRI opplevd misbruk.

Anonymkode: e80a9...32c

Opplever det samme, men jeg er en gutt som er underdanig og liker å bli kvalt og spanket samtidig, mister helt kontrollen når orgasmen kommer :)

Anonymkode: a433d...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det røft I senga, og vi pusher stadig på, litt røffere tester ut så vi ikke går over grensa. 

Det er stor forskjell på om spanking, flogging, lett choking gjøres I en seksuell alt eller ikke. Får jeg et hardt klaps over rumpa utenom sex gjør det vondt, skjer det når vi har sex så merker jeg det knapt. 

Det gjør meg dryppende våt, I motsetninger til "bare" veldig våt uten røffheten. 

Noen liker det og andre ikke, rett og slett..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...