Gå til innhold

Bryllup i Italia


MeMyself&I

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Vi skal gifte oss i 2020. Vi vil gjerne ha det i Italia. På en strand eller i en hage. Vi blir kanskje ikke så mange. Typ. 20-30 stk. Dette på grunn av at flere sikkert ikke kommer på grunn av reisevei.

Er det noen som har erfaring med bryllup i Itaila? 

Uten at det blir alt for dyrt selvsagt :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Castello di Roncade ligger ca 45 minutter nord for Venezia. Fint sted med en veldig hyggelig dansk vert, Dennis. Har vært der på vinsmaking et par ganger og parken er veldig vakker. Prisnivået tror jeg ikke er avskrekkende. 

https://www.castellodironcade.dk/begivenheder/

https://www.youtube.com/watch?v=fy76P2nKP0A

 

Anonymkode: 9468d...5c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kanskje regne med at det er et fåtall som kan komme. Mange gjester har ikke råd til å bruke tusentalls kroner på en reise

Anonymkode: 01456...109

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du må kanskje regne med at det er et fåtall som kan komme. Mange gjester har ikke råd til å bruke tusentalls kroner på en reise

Anonymkode: 01456...109

TS skriver jo i HI at hun regner med at flere ikke kommer på grunn av reiseveien, så det er hun jo klar over.

En ting jeg ikke skjønner er hvorfor folk hyler opp om hvor dyrt det er for gjestene med bryllup i utlandet. Det er jo ikke akkurat gratis å reise innenlands i Norge heller. Personlig bruker jeg heller noen tusenlapper på en langhelg i Italia enn en langhelg i ytre-gokk der eneste serveringstilbud er gatekjøkkenet og overnattingsmulighetene er et overpriset lite hotell som ikke har blitt pusset opp siden 70-tallet eller campingplassen.

Anonymkode: 9468d...5c7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg skal sjekke ut sidene. Jeg vet at mange kanskje ikke kommer, men håper at de som kommer også forstår ( vil stå i innbydelsen ) at vi ikke ønsker gave. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søskenbarnet mitt giftet seg på en borg i Italia, med 7 retters mat og overnatting i tre dager. Overnattingen på borgen betalte vi gjestene selv. Dette ble like dyrt som å ha det samme i Norge, og lokalet var billig å leie i forhold til størrelsen og antall dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hvor dette var? Vi ønsker ikle er stivt bryllup, men gjerne et hvor gjestene en får en romantisk følelse samtidig som de føler de kan slappe av. 

Det blir ikke kjole of hvitt , for å si det slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...
På 16.5.2018 den 9.22, MeMyself&I skrev:

Hei dere.

 

Vi skal gifte oss i 2020. Vi vil gjerne ha det i Italia. På en strand eller i en hage. Vi blir kanskje ikke så mange. Typ. 20-30 stk. Dette på grunn av at flere sikkert ikke kommer på grunn av reisevei.

Er det noen som har erfaring med bryllup i Itaila? 

Uten at det blir alt for dyrt selvsagt :)

 

Hei- kom over denne, og ser det er 2020 nå.. hvordan går planleggingen??

Anonymkode: 52390...0a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.5.2018 den 20.09, AnonymBruker skrev:

Du må kanskje regne med at det er et fåtall som kan komme. Mange gjester har ikke råd til å bruke tusentalls kroner på en reise

Anonymkode: 01456...109

Joda, 31 gjester kom til oss på Solkysten i Spania. 

Anonymkode: 9dfde...5ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, 31 gjester kom til oss på Solkysten i Spania. 

Anonymkode: 9dfde...5ab

Billigere å reise til Spania enn til Italia. 

Anonymkode: ef81b...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...