Gå til innhold

Hva hadde du gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om samboeren din heller onanerte fremfor å ha sex med deg?

I mitt tilfelle. Samboer onanerer daglig, eller hver gang muligheten er der. Vi har sex omentrent 1 gang hver 3 mnd. Pågått i snart 1 1/2 år.

Anonymkode: 83112...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfelle. Samboer onanerer daglig, eller hver gang muligheten er der. Vi har sex omentrent 1 gang hver 3 mnd. Pågått i snart 1 1/2 år.

 

Kjøp/finn fram dildo... og bruk den foran ham i senga. La ham få se at du nyter selv .... og du vil ha sex

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt en skikkelig prat om hvor vi står, og hvorfor han ikke ville ha sex med meg. Om det ikke ble bedre hadde jeg nok gått ut av forholdet. Sex blir veldig viktig for et forhold når man ikke har det...

Anonymkode: 6331e...b02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være dårlig hvis en mann velger onani foran sex. Tåler du svaret hans?

Anonymkode: 44a51...088

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal være dårlig hvis en mann velger onani foran sex. Tåler du svaret hans?

Anonymkode: 44a51...088

Da burde han være mann nok til å si fra selv. Og samboeren hans burde sette hardt mot hardt og forlange et svar på hvorfor han gjør dette. Sånt skal ikke et forhold være uansett svar. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om samboeren din heller onanerte fremfor å ha sex med deg?

I mitt tilfelle. Samboer onanerer daglig, eller hver gang muligheten er der. Vi har sex omentrent 1 gang hver 3 mnd. Pågått i snart 1 1/2 år.

Anonymkode: 83112...300

Har du spurt ham hvorfor han ikke vil ha sex med deg? Siden det har pågått i 1,5 år regner jeg med at du vet hvorfor han onanerer i stedet for å ha sex med deg? Eller som en sa over her, er du redd for svaret? Vil du være sammen med en som ikke vil ha sex med deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sex 1 gang hver 3 måned hadde ikke vært ok for meg!
Her onanerer både jeg og kjæresten for oss selv, kanskje daglig, og har sex alt fra 0-3 ganger i uka. Men går aldri mer enn 10 dager mellom hver gang vi har sex hvertfall. Og det er helt fint, kunne godt vært oftere, men samleie krefter jo mye mer krefter og modus enn hva å onanere gjør, så det er helt greit at vi heller velger å onanere hver for oss på dager vi bare vil ha en orgasme fort og bli ferdig med det uten all jobbinga.
 

Anonymkode: 77e0e...0fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt veldig lei meg om en jeg var sammen med heller ville runke enn å ha sex med meg. Kunne like gjerne ha sagt at jeg ikke duger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tekola, teamleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...