Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Går mye tid på det. Vi driver vårt eget community, og det tar jo tid. Hvilke servere spiller du på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med å spille Grim Fandango. Liker gamle spill. :P Og jeg elsker Monkey Island spillene.

Spiller også CIV3 sånn innimellom.

Nå prøver jeg å få spillt litt WoW, men er ikke så lett når vi har kun en lisens, og jeg må spille på samboerens PC. (Som er opptatt fordi han spiller WoW.)

Skrevet

Jeg spiller også Grim Fandango nå. Kult med en gammel klassiker.

Men jeg er alltid ute etter noe nytt. Nå ble jeg så nysgerrig på WoW

Skrevet

Spiller egentlig på mange forskjellige , har alltid gjort det. Har spillt CS i mange år egentlig så jeg er ikke helt "nOOb" :P

Kanskje du har noen tips om hvem servere som er best å spille på ?

Skrevet
Jeg spiller også Grim Fandango nå. Kult med en gammel klassiker.

Men jeg er alltid ute etter noe nytt. Nå ble jeg så nysgerrig på WoW

www.worldofwarcraft.com

Skrevet

Ok , prøver der. Egentlig litt lei av alle de fjortiss-serverne.

Spiller du vanlig CS eller CS:Source ?

Pleier også å stikke innom en bra net-kafee her i Oslo for å spille CS. Kult med LAN liksom

Skrevet

Spiller vanlig cs. Har ikke prøvd source, men synes ikke det så så kult ut.

Acme er bra servere. Man finner jo alltid fjortiser rundtom, men vi har mange voksne og fornuftige admins og prøver å holde nivået saklig.

Join gjerne forumet også.

Skrevet

Spill er gøy!

Jeg er sånn at jeg blir hekta en stund og så går jeg lei.

Hadde en periode med Sims 2, akkurat nå har jeg spillepause.

Jeg foretrekker eventyrspill som Uru og Den lengste reisen og bilspill. På bilspillfronten er det faktisk bare Need for speed det går. Vi har Underground men det har jeg jammen ikke prøvd enda.

Nå gleder jeg meg villt til september for da kommer Dreamfall, oppfølgeren til Den lengste reisen! :sjarmor:

Må bare se å få kommet meg gjennom Uru først.. :-?

Min kjære er helt hektet på WoW, men jeg syns det virker kjedelig så det kommer jeg nok ikke til å prøve meg på.

Csi høres kjekkere ut.

Skrevet

Den lengste reisen var knallbra. Gleder meg til oppfølgeren. Uru har jeg ikke hørt om. Hvordan spill er det?

Skrevet

har du hørt om Myst og Riven da?

Det er oppfølgeren. Uru: Ages beyond Myst heter det egentlig.

Det er litt vanskelig, mye man må finne ut av.

Du går rundt i en fantastisk verden der du må undersøke alt og få startet forskjellige merkelige maskiner. Det skaper mye hodebry kan man si!

Skulle lagt ut en link hadde jeg bare fått til å søke :-?

Skrevet

Åja, nå er jeg med. Det er jo det 4. spillet i myst serien. Jeg begynte på EXILE, men jeg gadd ikke lenger enn til første verden.

Skrevet

Ta del i erfaringen fra oss gamle (eg e jo litt gamnmale)

men World of Warcraft.. heilt rått. eg e rett og slett kjempehekta.

einaste minuset e at det e 100% internet basert og det koster litt å spille på serverene deres men.. for ein jobb de har gjort.. *applaus*

Skrevet

Noen som vil ha strategi? Rome: total War er uovervinnelig der... Enormt stort og helt genialt! :wink:

Skrevet

kjøpte Rome: Total War..

og la meg sei..

World of Warcraft sette Rome: Total War i et dårlig lys ;)

Skrevet

Noen flere som har noen adventure spill favoritter???

Skrevet

om det ikke trenger å være det nyeste så er jo Gode Gamle Age of Empire en bra favoritt.

tror eg må ha parkert halve livet mitt bak dette spillet.

Dette er også veldig lett å spille flere på både via internet og Lan.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker masse spill! Stort sett partyspill, men digget også Sam & Max, Grim Fandango og Monkey Island-spillene.

Av partyspill er MarioParty (spes. 6'ern som er med mikrofon! Finnes ikke i Europa ennå), MarioKart og WarioWare! (WarioWare på Nintendo DS er også knallbra!!!)

Og selvfølgelig elsker jeg de gamle Mario-spillene.

(Ja, jeg er Nintendofan....)

Skrevet

Black and white er jo et artig spill. Lenge siden jeg har spilt det nå.

Var ganske hekta en stund :ler:

Skrevet
om det ikke trenger å være det nyeste så er jo Gode Gamle Age of Empire en bra favoritt.

tror eg må ha parkert halve livet mitt bak dette spillet.

Dette er også veldig lett å spille flere på både via internet og Lan.

Ages of Empires var herlig, ja. Spesielt 2'ern. Der gikk det med mange timer. Tar det fortsatt frem i en stille stund av og til. DEN feelingen og DEN gameplayen skal du lete lenge etter.

Og nå har jeg hørt 3'ern er på trappene :o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...