blå Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 Jeg prøver nok en gang å få til en spill tråd. jeg har spilldilla, og vil gjærne diskutere spill. noen nyheter som har kommet som noen har prøvd? eller noen tips til andre kule spill å spille
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Minesveiper er kult. Beste som har hendt dataspillverden siden man slapp å legge kabal manuelt.
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2005 hmmmm.....minesveiper ja....hmmmm......ja, hvordan var det igjen, spiller du det mye eller?
Gjest Madeline Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Jeg liker godt CSI. Der skal du løse krimgåter: finne spor og analysere disse.
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2005 Det hørtes litt kult ut. Fortell?? Jeg har kul spilt adventure spill egentlig, og liker det godt.
Gjest Madeline Skrevet 26. februar 2005 #6 Skrevet 26. februar 2005 Det hørtes litt kult ut. Fortell?? Jeg har kul spilt adventure spill egentlig, og liker det godt. Har du sett serien CSI på tvNorge? Spillet er over samme lest som det. Du får forskjellige åsted. Det har f.eks blitt begått et mord eller du må finne en brannårsak. Du må lete etter spor. Du har forskjellige "verktøy" som du bruker for å analysere sporene. Det gjelder å finne frem til en gjerningsperson og hva som har skjedd. Har du først begynt å spille, har du ikke lyst til å gå fra det. Anbefales. Er heller ikke så dyrt.
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. februar 2005 #7 Skrevet 26. februar 2005 hmmmm.....minesveiper ja....hmmmm......ja' date=' hvordan var det igjen, spiller du det mye eller?[/quote'] Man har et brett hvor man trykker på ruter, poenget er å unngå bombene. Hvis du har windows, så følger det nok med .
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2005 Man har et brett hvor man trykker på ruter, poenget er å unngå bombene. Hvis du har windows, så følger det nok med . ja, det ja.....joda, det er sikkert gøy det. Jeg liker litt mer utfordring jeg da. Men kabal, harts og minesveiperen er helt klart greit tidsfordriv det også
Soul Skrevet 26. februar 2005 #9 Skrevet 26. februar 2005 World of Warcraft sier jeg bare Fantastisk spill! I hvertfall hvis man liker MMORPG-spill. Ikke så mange ukene siden det kom ut (men jeg spilte i beta-testen også), er totalt hekta allerede. Drømmer at jeg spiller om natta når jeg sover også...
blå Skrevet 26. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2005 World of Warcraft sier jeg bare Hvordan type spill er det? Fortell. Jeg er interessert i alle spill jeg. Men er kanskje ikke så glad i alt for mye action. Og heller ikke spill man dør i (hvor du må lagre hele tiden)
Soul Skrevet 26. februar 2005 #11 Skrevet 26. februar 2005 World of warcraft er et massivt multiplayer Online-rollespill hvor det er hundretusener av spillere fra hele verden logget på ulike servere og man spiller og chatter sammen. Det er veldig innholdsrikt og artig og sosialt (syns jeg da). Man bør ha bredbånd for å spille det egentlig... For det er lett å bli sittende i timesvis... hehe. Det er fantasy/adventure og alt foregår i en egen verden som er delt opp i to allianser. Alliiance og Horde. Man velger side man spiller på. Men, du kan godt lage karakterer i begge deler hvis du vil. Man leveler (for et ord hehe) opp en karakter (eller flere), men det tar lang tid. Spillet er alt som skjer underveis mens du bygger opp karakteren (rollen din). Man dreper monstre, man kan spille solo eller i grupper. Man kan også sloss mot andre spillere, dvs. man dreper da spillere fra den alliansen man ikke er med i (enten Horde eller Alliance). Man får mange missions (quests) som man kan velge å gjøre. Det er masse byer og steder å reise, verdenen er stor! Det har vært anmeldelser av spillet i flere nettaviser, blant annet Aftenposten, de forklarer det mye bedre enn meg. Så det burde du lese hvis du er interessert. (Hvis du begynner å spille det spillet så må du sende meg en PM så kan du få nicket mitt der.) Hilsen Soul som er hekta. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #12 Skrevet 26. februar 2005 Hvis du liker dataspill og ikke vet hva MMORPG er, vil du lære og oppleve mye ved å prøve ut World of Warcraft. MMORPG er ikke bare enkle dataspill, men virtuelle samfunn som til dels styres og kontrolleres av tusenvis av spillere verden over. Uansett om du liker det godt nok til å ende opp med å spille det mye eller ikke, vil du få mye igjen for den tida du bruker på det. Jeg tror MMORPG om ikke veldig mange år blir en mer vanlig underholdningsform enn tv-titting, og en større industri enn film-produksjon.
jordbær Skrevet 27. februar 2005 #13 Skrevet 27. februar 2005 Jeg liker Vampire: Bloodlines! :D RPG hvor man er en type vampyr. Som i WoW må man lage sin egen person som man skal spille. Desverre er det ikke så veldig "langt", men det er veldig morsomt mens det pågår! :D
CecilieB Skrevet 27. februar 2005 #14 Skrevet 27. februar 2005 Jeg liker godt CSI. Der skal du løse krimgåter: finne spor og analysere disse. Har du det nyeste av Las Vegas også? Kommer søren ikke videre i den første saken en gang. Har ikke sett på det på lenge nå. Det første spillet var jo super enkelt.
Gjest Madeline Skrevet 27. februar 2005 #15 Skrevet 27. februar 2005 Har du det nyeste av Las Vegas også? Kommer søren ikke videre i den første saken en gang. Har ikke sett på det på lenge nå. Det første spillet var jo super enkelt. Har ikke skaffet meg det, var utsolgt da jeg skulle ha det og så gikk det i glemmeboka. Du kan finne juksekoder på nettet hvis du står fast. Husker ikke helt nettadressene, men bare søk på juksekoder så finner du det nok. Er utrolig irriterende å stå fast.
CecilieB Skrevet 27. februar 2005 #16 Skrevet 27. februar 2005 Har prøvd juksekoder, dvs. en lang oppskrift. Gjorde alt som stod i den. (Prøvd flere) og kommer likevel ikke videre. Saken vil ikke bli løst, er nok bare en scene igjen jeg ikke får med meg.
Anders26år Skrevet 27. februar 2005 #17 Skrevet 27. februar 2005 Jeg er grisehekta på World of warcraft. Spiller det så ofte jeg kan. Før spilte jeg mye Anarchy Online og sånne spill! Hvem server spiller dere på?
CecilieB Skrevet 27. februar 2005 #18 Skrevet 27. februar 2005 Spiller for tiden bare CS, det er det jeg har gjort de siste 4-5 årene.
Anders26år Skrevet 27. februar 2005 #19 Skrevet 27. februar 2005 Spiller for tiden bare CS' date=' det er det jeg har gjort de siste 4-5 årene.[/quote'] Spiller litt CS jeg også
Soul Skrevet 27. februar 2005 #20 Skrevet 27. februar 2005 Jeg spiller på serveren Doomhammer (PvE) i WoW.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå