AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #1 Skrevet 16. mai 2018 Jeg har en syk ex som har gjort meg mye vondt. Var i et (voldelig) forhold med han i 2,5 år. Jeg gjorde det slutt med han for 4 år siden og fant meg ny kjæreste ca 6mnd etter. Min nye kjæreste vet at exen var voldelig og har støttet meg mye når jeg har trengt det. De siste to ukene har jeg drømt (hatt mareritt) om exen. Ting som skjer i marerittene er at han oppsøker meg, prøver å kjøre meg ned, at jeg dreper han og deretter skuler alle spor. Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre med problemene/ marerittene... Når jeg våknet må jeg realitetsorientere meg før jeg skjønner at det ikke har skjedd... Anonymkode: 8c843...8f8
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2018 #2 Skrevet 16. mai 2018 Kanskje du har behov for å snakke med noen? Ellers er drømmer med på å bearbeide det du har opplevd, men med så fæle, gjentagende mareritt så kan det være lurt å nøste litt opp i det du har opplevd sammen med en profesjonell. Anonymkode: 7f28f...cf7
Bambi345 Skrevet 16. mai 2018 #3 Skrevet 16. mai 2018 Jeg har også mareritt om eksen. Våkner gjennomvåt av svette. Hverdagen har begynt å gå bra, og nå har jeg begynt å få disse marerittene, jeg tenker for min del at jeg nå er i stand til å bearbeide, og derfor kommer marerittene nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå