Gå til innhold

Noen som har bestilt fra cdon, og hvordan hente pakke?

TrekStar

Anbefalte innlegg

Jeg oppgir heller aldri nummeret mitt til noen nettbutikker. I min familie har vi alltid hatt nulltoleranse på å gi ut personlig informasjon når man gjør et kjøp. Når jeg kjøper et produkt eller en tjeneste gir jeg kun de nødvendige detaljene som er obligatorisk for å oppfylle transaksjonen. Om jeg vil ha sporing så bruker jeg en mail opprettet spesifikt for dette formålet. Denne får forresten mye spam, og min ytterst private mail får aldri spam.

Det er ikke det at man går rundt som en paranoid tulling og tror alle nettbutikker er useriøse. Men f.eks så får mailen jeg bruker til formålet ofte meldinger om kampanjer, nyhetsbrev og tilbud selv om jeg er 100% sikker på at jeg huket av for at jeg ikke ønsker det. Jeg liker å holde ting rent og pent på mail/data, mobil og økonomi. I min vennekrets er dette også veldig vanlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
4 minutter siden, KimKamTang skrev:

Jeg oppgir heller aldri nummeret mitt til noen nettbutikker. I min familie har vi alltid hatt nulltoleranse på å gi ut personlig informasjon når man gjør et kjøp. Når jeg kjøper et produkt eller en tjeneste gir jeg kun de nødvendige detaljene som er obligatorisk for å oppfylle transaksjonen. Om jeg vil ha sporing så bruker jeg en mail opprettet spesifikt for dette formålet. Denne får forresten mye spam, og min ytterst private mail får aldri spam.

Det er ikke det at man går rundt som en paranoid tulling og tror alle nettbutikker er useriøse. Men f.eks så får mailen jeg bruker til formålet ofte meldinger om kampanjer, nyhetsbrev og tilbud selv om jeg er 100% sikker på at jeg huket av for at jeg ikke ønsker det. Jeg liker å holde ting rent og pent på mail/data, mobil og økonomi. I min vennekrets er dette også veldig vanlig

Da er ikke netthandel noe for deg:)

Anonymkode: 851ad...512

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, KimKamTang skrev:

Komisk at dette var frustrerende for noen :ler:

Mange paranoide folk her ja :ler: 

Anonymkode: 851ad...512

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får hverken oppringninger eller SMS fra cdon eller noen andre nettbutikker, selgere eller organisasjoner. Har hatt samme mobilnummeret i over 20 år, handler mye på nett og oppgir telefonnummer hver gang jeg handler. Man trenger ikke gjøre noe mer enn å reservere seg i Brønnøysundregisteret og be om reservering mot publisering hos teleoperatøren.

Anonymkode: ba875...067

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg får heller ikke sms fra de jeg har handlet med, og jeg har handlet myyyyeee på nett. 

Får bare reklame e-post fra de få butikkene jeg handler hos ofte. Ellers kan man stanse reklamee-post. Står som regel i e-posten hvordan stanse de

Anonymkode: 88687...c59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Jeg får heller ikke sms fra de jeg har handlet med, og jeg har handlet myyyyeee på nett. 

Får bare reklame e-post fra de få butikkene jeg handler hos ofte og som jeg vil ha reklame fra. Ellers kan man stanse reklamee-post. Står som regel i e-posten hvordan stanse de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...