Gå til innhold

Dama var utro


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Hvor skal jeg begynne? Har seg sånn at dama var utro(sex) etter vi har vert sammen i 3 år. Hun hadde seg på et vorsspiel med en av de personene jeg hater mest. 

Ble sammen når hun var ganske ung, før hun hadde vert «ungdom» og hatt seg med mange osv. Har alltid vert redd for at dette kom til å skje engang, har vert ganske sjalu. Har vert slitsom for både meg og hun. Hun ser veldig bra ut og alltid vist at det er mange som vil ha hun. 

Vi elsket hverandre mer enn noe annet og elsket å være med hverandre osv. Aldri vert så glad i noen før og har det helt forferdelig. Starter med at hun begynnte snakke med han endel, og spurte om det var noe å bekymre seg for, men fikk beskjed at det var det ikke. Men så ble det mer og mer snakking. En dag sendte en kompis en mld om at det hadde noe på en fest jeg ikke var på. Først nektet hun at noe hadde skjedd. Men etter noen dager så innrømmet hun at de hadde rotet og tilslutt sex. Hun løy så utrulig mange ganger over flere dager. Det var som å bli påkjørt av en bil, værste jeg har opplevd. Få vite at dama har ligget med en av de personene jeg hater mest og hun var fullt klar over det. Helt forferdelig. 

Problemet i ettertid er at det virker ikke som hun er lei seg. Hun griner nesten ikke, ringer ikke eller noe. Helt dødt. Det er faktisk jeg som må ta iniativ. Hun legger skylden på at jeg var for sjalu osv. Føler at hun legger skylden over på meg for at hun var utro. Jeg som må sitte igjen med problemet og være ekstremt deprimert. Tenkte at etter jeg fant det ut at hun ville prøve å kjempe for forholdet, men nei. Virker som jeg ikke betyr noe etter så lenge, såg for meg at dette var en jeg kunne bli gammel med.  

Er det sykt at jeg vil ha henne tilbake etter det hun gjorde? Jeg elsker henne ekstremt mye. Vet at det aldri kommer til å forsvinne ut av hodet det hun gjorde og må leve med det for alltid. Men savner henne så sinnsykt, selv etter det hun gjorde. Alt var bedre sammen med henne så skjer dette? Vet tiden leger sår men virker ikke sånn enda vertfall. Vil så gjerne at hun skal grine, ringe og vise anger og at jeg betydde noe etter så lenge? 

Prøver å ikke ha noe kontakt, fjernet henne på sosiale medier osv. Gått 3 uker og hun har ikke sendt en mld engang å spørt hvordan det går med meg engang, for hun sier hun vet hvordan jeg har det... jeg elsker henne og savner hun men samtidig hater hun for hva hun gjorde og mest med personen hun hadde sex med... tanken på at hun kommer å ha seg med flere osv når jeg forsatt elsker henne klarer jeg ikke, føler at jeg har mer enn nok med dette.

Hva skal jeg gjøre? Er så ekstremt lei av å være deprimert og savne henne selv ette det hun gjorde. Noen som har opplevd noe av det samme som kan komme med råd? 

 

Anonymkode: 7540a...b42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Hvor skal jeg begynne? Har seg sånn at dama var utro(sex) etter vi har vert sammen i 3 år. Hun hadde seg på et vorsspiel med en av de personene jeg hater mest. 

 

Problemet i ettertid er at det virker ikke som hun er lei seg. Hun griner nesten ikke, ringer ikke eller noe. Helt dødt.

Vet tiden leger sår men virker ikke sånn enda vertfall. Vil så gjerne at hun skal grine, ringe og vise anger og at jeg betydde noe etter så lenge? 

Prøver å ikke ha noe kontakt, fjernet henne på sosiale medier osv. Gått 3 uker og hun har ikke sendt en mld engang å spørt hvordan det går med meg engang, for hun sier hun vet hvordan jeg har det...

Hva skal jeg gjøre? Er så ekstremt lei av å være deprimert og savne henne selv ette det hun gjorde. Noen som har opplevd noe av det samme som kan komme med råd? 

 

Anonymkode: 7540a...b42

 

Må dessverre meddele deg at en dame som er så "rolig" og følelsesmessige fraværende på en slik situasjonen, har for lengst gått videre fra deg, og det LENGE før hun var utro mot deg.
Prat med en psykolog, tren fysisk, prøv å holde deg selv okkupert. 

Anonymkode: 45780...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre å kutte henne fra livet og slå opp. 
Gå videre, det vil være tungt, men du kan ikke være i forhold til noen som ikke respekterte deg verken nå eller før. 
Skjønner godt hvorfor du ble sjalu ut fra oppførselen du beskriver. 

Lykke til, og håper du finner noen som er bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...