Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #1 Skrevet 26. februar 2005 noen som vet hvordan kina er på priser på elektriske dupeditter.. tenker kanskej å kjøpe meg mp3 spiller og kanskje kamera når jeg drar dit.
Grooo Skrevet 26. februar 2005 #2 Skrevet 26. februar 2005 Hvor skal du? Min erfaring er at prisene på "ordentlige varer" ikke er spesielt mye lavere enn her, men du får jo kjøpt masse fake-ting rundt om.. Fort gjort å bli lurt, så vær på vakt! Vi hadde planer om å se på slikt utstyr i Hong Kong, men pga SARS (er to år siden jeg var der sist) ble reiseruta omgjort og vi var ikke innom store byer i det hele tatt og fikk derfor ikke mulighet til å se på stort...
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #3 Skrevet 26. februar 2005 Min erfaring er at prisene på "ordentlige varer" ikke er spesielt mye lavere enn her... Det stemmer.
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #4 Skrevet 26. februar 2005 Hvor skal du? Min erfaring er at prisene på "ordentlige varer" ikke er spesielt mye lavere enn her, men du får jo kjøpt masse fake-ting rundt om.. Fort gjort å bli lurt, så vær på vakt! Vi hadde planer om å se på slikt utstyr i Hong Kong, men pga SARS (er to år siden jeg var der sist) ble reiseruta omgjort og vi var ikke innom store byer i det hele tatt og fikk derfor ikke mulighet til å se på stort... bejing skal jeg til -trådstarter-
Gjest Anonymous Skrevet 26. februar 2005 #5 Skrevet 26. februar 2005 Hvor skal du? Min erfaring er at prisene på "ordentlige varer" ikke er spesielt mye lavere enn her, men du får jo kjøpt masse fake-ting rundt om.. Fort gjort å bli lurt, så vær på vakt! Vi hadde planer om å se på slikt utstyr i Hong Kong, men pga SARS (er to år siden jeg var der sist) ble reiseruta omgjort og vi var ikke innom store byer i det hele tatt og fikk derfor ikke mulighet til å se på stort... bejing skal jeg til -trådstarter-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå