Gå til innhold

kina og elektronikk

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

noen som vet hvordan kina er på priser på elektriske dupeditter.. tenker kanskej å kjøpe meg mp3 spiller og kanskje kamera når jeg drar dit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal du?

Min erfaring er at prisene på "ordentlige varer" ikke er spesielt mye lavere enn her, men du får jo kjøpt masse fake-ting rundt om.. Fort gjort å bli lurt, så vær på vakt!

Vi hadde planer om å se på slikt utstyr i Hong Kong, men pga SARS (er to år siden jeg var der sist) ble reiseruta omgjort og vi var ikke innom store byer i det hele tatt og fikk derfor ikke mulighet til å se på stort...

Gjest Anonymous
Skrevet
Min erfaring er at prisene på "ordentlige varer" ikke er spesielt mye lavere enn her...

Det stemmer.

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor skal du?

Min erfaring er at prisene på "ordentlige varer" ikke er spesielt mye lavere enn her, men du får jo kjøpt masse fake-ting rundt om.. Fort gjort å bli lurt, så vær på vakt!

Vi hadde planer om å se på slikt utstyr i Hong Kong, men pga SARS (er to år siden jeg var der sist) ble reiseruta omgjort og vi var ikke innom store byer i det hele tatt og fikk derfor ikke mulighet til å se på stort...

bejing skal jeg til

-trådstarter-

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvor skal du?

bejing skal jeg til

-trådstarter-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...