AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Jeg sliter med vårdepresjon når det er varmt og sol. Det kommer alltid helt ut av det blå hver vår. Jeg får vanvittig angst, får veldig lite energi og mister interessen for de aktivitetene jeg vanligvis liker. Er det noen andre her som har det slik? Anonymkode: 42bc8...d77
Gjest making.a.mess Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Det var da motsatt av de aller fleste.. lys og varme pleier å utrette mirakler.
Bibben Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 Har hatt det slikt hver vår. Så utrolig tungt og leit. Alle er så glade og ute å koser seg. Jeg vil bare sove. Jeg har en bipolar lidelse da. Første året med medisin så jeg håper jeg slipper depresjon denne våren. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 8 minutter siden, Bibben said: Har hatt det slikt hver vår. Så utrolig tungt og leit. Alle er så glade og ute å koser seg. Jeg vil bare sove. Jeg har en bipolar lidelse da. Første året med medisin så jeg håper jeg slipper depresjon denne våren. Ja, det er virkelig tungt. Jeg håper medisinen din virker! Anonymkode: 42bc8...d77
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #5 Skrevet 15. mai 2018 22 minutter siden, making.a.mess said: Det var da motsatt av de aller fleste.. lys og varme pleier å utrette mirakler. Ja, det er totalt motsatt av hvordan flest folk har det. Og det gjør det enda verre, for det er vanskelig for andre å forstå, og jeg føler meg så alene da. ts Anonymkode: 42bc8...d77 2
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det er totalt motsatt av hvordan flest folk har det. Og det gjør det enda verre, for det er vanskelig for andre å forstå, og jeg føler meg så alene da. ts Anonymkode: 42bc8...d77 Jeg sliter og det er vanlig med vårdepresjon. I år er det ekstra ille siden jeg ikke har kommet helt over depresjonen i vinter. Mange som ikke forstår det. Anonymkode: 645c1...c2c
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #7 Skrevet 15. mai 2018 35 minutter siden, making.a.mess said: Det var da motsatt av de aller fleste.. lys og varme pleier å utrette mirakler. Det er ikke sant. Les svaret over. Anonymkode: 645c1...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #8 Skrevet 15. mai 2018 Jeg har det også litt sånn. Er vel egentlig nedstemt/deprimert året rundt, men våren og sommeren er ofte verre. Hater sola og. Anonymkode: b05c6...937 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå