AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #1 Skrevet 15. mai 2018 Har langt ifra store bryster, men likevel opplever jeg smerter når jeg går og jogger uten noe støtte. Kan da umulig være normalt å ha vonde, ømme bryster til enhver tid. Andre med like små bryster som meg kan jogge og gå uten noe bh, hvorfor opplever jeg da smerter? Uaktuelt å bruke bh uansett. Er dette noe en bør få sjekket opp i? Vondt å komme ani dem. Lurer oppriktig. Anonymkode: d3f36...f43
Oddy Skrevet 15. mai 2018 #2 Skrevet 15. mai 2018 Hvor gammel er du? Er du ferdig utviklet? Noen kan få dette under mensen også men
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #3 Skrevet 15. mai 2018 15 minutter siden, Oddy skrev: Hvor gammel er du? Er du ferdig utviklet? Noen kan få dette under mensen også men 21. er ferdig utviklet Anonymkode: d3f36...f43
Oddy Skrevet 15. mai 2018 #4 Skrevet 15. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: 21. er ferdig utviklet Anonymkode: d3f36...f43 Ville nok bestille en legetime hvis jeg var deg hvis det har pågått lenge og du føler det påvirker hverdagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå