Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Minamemina

Hei.

Jeg vurderer å ta silikon i brystene mine men vil gjerne høre fra dere som har gått igjennom en slik operasjon.  man får jo ikke sykemelding så hva sa dere til jobben?  Jeg kjenner ingen med bil. Går det fint å ta taxi etter en operasjon? Del gjerne deres erfaringer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minamemina

Og ett til spørsmål

Kan jeg dra hjem alene etter operasjonen? Eller må jeg ha støtte første dagene? Jeg er ganske sterk person fysisk så kan jeg klare det alene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
F S

Gjør det for din egen del! Det er nå du lever ❤

Men please ikke for store (vit at mange gutter er fort kritiske da)!!

Klem

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VinterRose
Skrevet (endret)
12 minutter siden, Minamemina skrev:

Hei.

Jeg vurderer å ta silikon i brystene mine men vil gjerne høre fra dere som har gått igjennom en slik operasjon.  man får jo ikke sykemelding så hva sa dere til jobben?  Jeg kjenner ingen med bil. Går det fint å ta taxi etter en operasjon? Del gjerne deres erfaringer

Se tråden Cee Cee’s hemmelige verden i dagbok-delen av forumet. :) 

Endret av VinterRose

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Diamant

Jeg sa ingenting på jobb,men jeg tok meg en ferieuke;)

Var fin i form 1 time etter operasjon og kunne absolutt tatt en taxi hjem.Klarte meg fint selv hele tiden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VinterRose

Jeg fikk 2 uker sykemld av fastlegen, men jeg var nok litt heldig.. :) Du har ikke krav på det, men ville uansett tatt det opp ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Minamemina
11 minutter siden, Frøken Diamant skrev:

Jeg sa ingenting på jobb,men jeg tok meg en ferieuke;)

Var fin i form 1 time etter operasjon og kunne absolutt tatt en taxi hjem.Klarte meg fint selv hele tiden:)

Så godt å høre! Merket noen på jobben at du hadde tatt operasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Frøken Diamant
8 minutter siden, Minamemina skrev:

Så godt å høre! Merket noen på jobben at du hadde tatt operasjon?

Nei,ingen merket noe.

Jeg brukte litt store gensere og hettejakker  i begynnelsen bare for å skjule meg litt:fnise:

Nå har ikke jeg kjempestore,så det kommer jo ann på størrelsen om noen merker det eller ikke vil jeg tro:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Jeg har ikke fylt opp, men har tatt en brystreduksjon. Reduksjon er en større operasjon enn forstørrelse og det gikk helt fint for meg å ta taxi hjem etter noen timer :) (Turen tok ca. 20 minutter.)

Anonymkode: ec84d...e66

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fru Uperfekt
2 timer siden, Minamemina skrev:

Hei.

Jeg har gått andre veien og fått mindre bryster.

Du kan fint ta en drosje etter operasjonen, er da ikke anderledes enn om du ble hentet av en bekjent (bare koster litt mer)

Jeg tok en fridag og var tilbake på jobb neste dag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Hvor gammel er du? brystene kan vokse litt ut i 20-årene. Skal sies at styrketrening slanker bort fett rundt brystene og kan få dem til å se litt større og strammere ut. 

16 hours ago, Frøken Diamant said:

Nei,ingen merket noe.

Jeg brukte litt store gensere og hettejakker  i begynnelsen bare for å skjule meg litt:fnise:

Nå har ikke jeg kjempestore,så det kommer jo ann på størrelsen om noen merker det eller ikke vil jeg tro:)

Det er vel ikke mange som hadde kommentert det om de merket det, håper jeg :P Jeg hadde ihvertfall aldri kommentert puppene til andre mennesker, om de så gikk fra A til D over natten

Anonymkode: 42286...337

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
17 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Jeg har gått andre veien og fått mindre bryster.

Du kan fint ta en drosje etter operasjonen, er da ikke anderledes enn om du ble hentet av en bekjent (bare koster litt mer)

Jeg tok en fridag og var tilbake på jobb neste dag

Helt utenfor tema, men jeg må bare spørre. Tilbake på jobb 1 dag etter reduksjon? Du må jo være et supermenneske! Jeg var sykemeldt i 4 uker. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Fru Uperfekt
På 15.5.2018 den 16.59, AnonymBruker skrev:

Helt utenfor tema, men jeg må bare spørre. Tilbake på jobb 1 dag etter reduksjon? Du må jo være et supermenneske! Jeg var sykemeldt i 4 uker. 

Kan svare når du slutter å være feig 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her