Gå til innhold

Sykle toppløs


Gjest anonym

Har du noen gang sykla toppløs  

1 stemme

  1. 1. Har du noen gang sykla toppløs

    • Nei er du gal
      15
    • Ja mange ganger
      1
    • Har prøvd det
      0


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaha? Sykle toppløs? Gjelder den for menn eller kvinner.. Kan skjønne hvis den er for menn. Jeg toppløs når jeg sykler? Aldri! :ler: Noe så dumt.

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig at mange damer har et anstrengt forhold til sin egen kropp. Men det er vel de samme damene som vil putte T-skjorter på landsbydamene i bambusskjørt midt i villeste Amazonas....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

det har ikke noe med hva slags orhold du har til kroppen din å gjøre,waco,men at det rett og slett er upraktisk og vondt!

ihvertfall hvis du har mer enn a-cup :roll:

og dessuten, så vanvittig dumt det hadde sett ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da ikke flau over mine pupper, jeg soler da meg toppløs, MEN det ville sett skikkelig teit ut å sykla toppløs. Sier ikke det seg selv? :ler::ler:

-xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg verken sykler toppløs eller soler meg toppløs jeg, mine pupper er mine pupper, kjæresten kan få låne dem litt sånn når det passer seg, menn ellers synes jeg det er behagelig å beholde dem som noe feminint og litt privat.

Hva damer i bastskjørt ellers annet gjør med sine egne pupper bryr jeg meg derimot nøkken i!

Har heller ikke noe dårlig forhold til kroppen min eller puppene mine, men ser like liten grunn til å sykle toppløs rundt omkring, som jeg ser i å gå toppløs på jobb! (trenger ikke være verken kroppsfiksert eller ha dårlig selvbilde av den grunn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...