AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Huff jeg gruer meg. Jeg spyr som en gal om jeg ikke har spist på mange timer så det kan bli vanskelig å holde på det sukkervannet. Men mitt egentlige spørsmål er om jeg må sitte på venterommet med masse syke pasienter? Jeg har vært mye syk iløpet av svangerskapet og vil jo ikke smittes av noen så jeg blir syk igjen! Bor i en liten bygd med lite legekontor og ser ikke for meg at de har noe ekstra rom jeg kan ligge på, så blir vel å ligge å spy på gulvet ute blant pasienten. Huff. Anonymkode: 1ef88...c73
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #2 Skrevet 14. mai 2018 Det er frivillig å ta den. Overhodet ikke nødvendig Anonymkode: 806ca...7b5
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er frivillig å ta den. Overhodet ikke nødvendig Anonymkode: 806ca...7b5 Vel det er anbefalt så da velger jeg å gjøre det 🙂 Anonymkode: 1ef88...c73 2
Mitral Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 Ring legekontoret og spør? Jeg måtte sitte på venterommet de to timene ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #5 Skrevet 14. mai 2018 Flott at du velger å ta den selv om du ikke må, det er det beste for babyen! Du må nok sannsynligvis sitte på venterommet ja, men heldigvis er ikke dette tiden for omgangssyke osv, så risikoen for å bli smittet med noe er nok mye mindre enn f.eks på vinterhalvåret. Om du spyr så får de ikke tatt prøven, da må du ta den igjen dessverre. Eventuelt kan du be om å heller få målt fastende blodsukker hjemme dersom det blir vanskelig å gjennomføre belastningen. Anonymkode: 688cb...6b8
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #6 Skrevet 14. mai 2018 Jeg spurte og måtte sitte på venterommet. Hadde også et bekken som kranglet og å sitte så lenge var ikke det beste. Jeg måtte ligge en god del for å ikke slite meg ut som gravid. Det var slitsomme to timer. Høres rart ut at det er slitsomt å sitte i to timer , men det var det altså. Anonymkode: 33158...342
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #7 Skrevet 14. mai 2018 Hva er alternativet til å sitte på venterommet? Finnes det benk du kan sitte på rett utenfor legekontoret, eller ikke så altfor lang unna? Anonymkode: f33e3...ef7
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #8 Skrevet 14. mai 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er alternativet til å sitte på venterommet? Finnes det benk du kan sitte på rett utenfor legekontoret, eller ikke så altfor lang unna? Anonymkode: f33e3...ef7 Tenkte på det selv, men vi har ganske dålig vær og mye vind meldt i morgen 😕 Må isåfall pakke frem scooter dresssen igjen 😂 Anonymkode: 1ef88...c73
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte og måtte sitte på venterommet. Hadde også et bekken som kranglet og å sitte så lenge var ikke det beste. Jeg måtte ligge en god del for å ikke slite meg ut som gravid. Det var slitsomme to timer. Høres rart ut at det er slitsomt å sitte i to timer , men det var det altså. Anonymkode: 33158...342 Heldigvis har jeg ingen bekkenplager, men jeg blir fryktelig dårlig form om jeg ikke spiser om natta. Står gjerne opp to ganger hver natt for å ta en liten matbit for å unngå kvalme og svimmelhet. Så å faste er nærmest umulig. Anonymkode: 1ef88...c73
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #10 Skrevet 14. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Flott at du velger å ta den selv om du ikke må, det er det beste for babyen! Du må nok sannsynligvis sitte på venterommet ja, men heldigvis er ikke dette tiden for omgangssyke osv, så risikoen for å bli smittet med noe er nok mye mindre enn f.eks på vinterhalvåret. Om du spyr så får de ikke tatt prøven, da må du ta den igjen dessverre. Eventuelt kan du be om å heller få målt fastende blodsukker hjemme dersom det blir vanskelig å gjennomføre belastningen. Anonymkode: 688cb...6b8 Har enda ikke fått vaksiner mot forkjølelse. Er vel derfor jeg er litt bekymret for å sitte sammen med alle syke på legekontoret. Anonymkode: 1ef88...c73
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå