Drakan Skrevet 14. mai 2018 #1 Skrevet 14. mai 2018 Har klart å miste 10 kg i det siste, og danser om morgenen når jeg har energi til dette. Derimot. Klarte å skade meg tror jeg. Har ikke blåmerke eller noe, men har litt vondt med rumpen langs øvre del av låret. >_< Tror kanskje jeg har strukket en muskel eller noe, satt på en stol og følte meg øm når jeg røyste meg. Hadde danset hardt den dagen og gikk tur etterpå, var enda litt vondt men gikk bort når jeg slappet av senere på dagen. Gikk tur i dag og det ble mye verre. Er litt halt nesten og tenker jeg kanskje må la musklen få komme seg. Tror det er mulig jeg strak musklen litt mens jeg danset røft tidligere den dagen. :/ Er det noen som har tips ved behandling av strekt muskel? Skal jeg la være å danse og holde meg til turer frem til det roer seg? Om jeg går rolig gjør det for det meste ikke for vondt. Og tror at når jeg hurtig går så anstrenger jeg musklen mer som fører til at det gjør vondt. Vil sannsynligvis slutte å gjøre vondt i morgen. Kan jeg fremdeles danse? Eller burde jeg ta det rolig fullstendig til det går over? Vil ikke si det er legeverdig, har opplevd noe lignende før og da holdt jeg meg bare i ro til det gikk over. Derimot, jeg er så godt i gang med trening og har lyst å gå mer ned i vekt før sommeren..
Drakan Skrevet 14. mai 2018 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2018 Har enda vondt i fotten om en mindre. Ingen som har tips? Ungår trening foreløpig, er ikke behagelig og vil helst ikke skadde muskelen mer. Eneste jeg har funnet ut på egen hånd er at muligens kulde kan hjelpe.
Drakan Skrevet 14. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2018 Er det mulig å danse beine ut av hoften? o_o Liksom... at jeg kanskje tråde feil og det er årsaken til fot smerten? :O
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå