AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Sosial angst og engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse, går de hånd i hånd? Det er jo mye likt? Anonymkode: 0f0b0...067
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2018 #3 Skrevet 14. mai 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: c1d61...449 Nei? Jeg har alltid trodd at jeg har hatt sinnsykt sosial angst før jeg begynte å gå til psykolog, underveis i behandlingen mente hun at jeg hadde engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse. Når jeg skal forklare hva eupf går ut på, forklarer jeg det som sosial angst x 1000000. Jeg vil absolutt si de går hånd i hånd. Eksponeringen jeg måtte utsette meg selv for går jo på angsten for det sosiale, så er eksponeringsterapi både for engstelig/unnvikende pf og sosial angst. Man må gjøre det samme for de to, så absolutt om man har sosial angst så vil det påvirke personlighetsforstyrrelsen og omvendt. Derfor veldig vanskelig å jobbe med problemet! Anonymkode: 0010f...54e
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 14. mai 2018 #4 Skrevet 14. mai 2018 (endret) Går det an å ha engstelig unnvikende personlighetsforstyrrelse uten å ha angst? Endret 1. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå