Gå til innhold

Kvinnelig orgasme er en myte?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

"...the female orgasm doesn’t exist. It’s a myth propagated by women to exert control over men. Let me explain:"

Og så kommer teksten. Blir sint faktisk. Føler alt dere gjør er for å manipulere oss.

Anonymkode: c2ebc...ab8

AnonymBruker
Skrevet

Kjeder du deg veldig?

Anonymkode: 89a2c...292

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Herregud... Selvsagt er det ingen myte at kvinner kan få orgasme. Du er vel ikke seriøs? 

Anonymkode: 15e8c...405

• Liker 12
Skrevet

hahahahahaha. mann skriver at kvinnelig orgasme er myte, for å slippe unna å måtte tilfredsstille dem, regner jeg med. Bra å ha en slik "vitenskapelig" unnskyldning, da. *leter etter artikler om at mannens orgasme er en myte og at det som kommer ut av tissen egentlig bare er litt tykk og kremete urin*.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha, hva er det for noe piss? Er det noe Men Goes Their Own Way movment/kvinnehater piss????

Nei heldigvis er ikke den kvinnelige orgasmen en myte. Ellers hadde jeg aldri giddet å ha sex! :P

Men det er jo helt siiiiiinnsykt hva enkelte menn kan få seg til å skrive og tro, på alle områder vil dere ha makt over kvinner, og bare fordi kvinner også KAN og ØNSKER å nyte sex og ha orgasme , så betyr det at vi prøver å få makt over dere??? Get a grip hahahahha. Samme dritten som tror at likestilling også handler om å få makt over menn det. Dere er gærne i huet rett og slett :hoho:

Anonymkode: 95078...51b

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan til og med få serieorgasmer. Har ikke telt hva min rekord er, men tro meg, det er et høyt tall. Jeg vet at det finnes kvinner som ikke får orgasme, det betyr ikke at den kvinnelige orgasmen ikke finnes.

Anonymkode: 5e8e9...e4d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Orket ikke lese alt, men det er vesentlig forskjell på mennesker og dyr. For de fleste dyr er sex en måte å forplante seg på. Det å føre sine gener videre og få avkom er det viktigste. Mennesker skiller seg fra de fleste dyrene her da vi også har sex for nytelse. Du kan lese mer om dette ved å google eller låne en bok om evolusjonsteori. 

Jeg er kvinne og har fått orgasme mange ganger. Dersom du ikke har klart å gi en kvinne orgasme (siden du tror den er en myte), bør du kanskje finne ut hva det er du gjør feil. 

Anonymkode: 6b7be...280

• Liker 9
Skrevet

Alle som har hatt fingeren eller pikken i en kvinne når hun kommer har vel kjent sammentrekningene hvis de har fulgt med?

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

En bitter, brekende tissefant på KG? Så originalt :Gjesp:

Anonymkode: 52dfe...6ed

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dametekket og IQ nivået på KG mennene slutter ikke å overraske :link:

loldead.gif

Anonymkode: 95078...51b

• Liker 6
Skrevet

Det er helt klart en myte, er bare å gi opp.. -_- :ironi:

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

http://www.lancemanion.com/the-myth-of-female-orgasm-2/

Er dette sant? Kan dere være heeelt ærlige for en gangs skyld kvinner? 

Ja nå skal jeg være heeeeelt ærlig og veeeeldig seriøs: Den kvinnelige orgasmen er en myte,på lik linje med den mannlige utløsningen. Kvinner får hysteriske anfall og menn ejakulerer hjerneceller. Konsekvensen er at kvinner blir mer og mer hysteriske og menn blir dummere og dummere. Det er derfor det går så galt i verden.

• Liker 16
Skrevet

Altså, noen ganger kan man lure på hva folk tenker på... men konkluderer med at det må være skrevet av en som er skikkelig dårlig i sengen og som aldri har hatt sex med en kvinne som har fått orgasme.
Påstandene hans er litt som å si at "jorden er flat"
Det finnes sikkert folk som tror på slikt, heldigvis er det ikke så mange av de.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Adina skrev:

Altså, noen ganger kan man lure på hva folk tenker på... men konkluderer med at det må være skrevet av en som er skikkelig dårlig i sengen og som aldri har hatt sex med en kvinne som har fått orgasme.
Påstandene hans er litt som å si at "jorden er flat"
Det finnes sikkert folk som tror på slikt, heldigvis er det ikke så mange av de.

Jeg liker spesielt godt menn som spekulerer i kvinnens natur. Det er jo ikke få av dem her inne. Kanskje jeg skal begynne å spekulere i menns natur. Da tenker jeg de, som er bærere av kroppene, blir fornøyde.

Anonymkode: 9f702...4a5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Ja alle kvinner i hele verden har blitt enig om at vi bare later som at vi får orgasmer😂 

Anonymkode: a75c5...b73

• Liker 4
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

http://www.lancemanion.com/the-myth-of-female-orgasm-2/

Er dette sant? Kan dere være heeelt ærlige for en gangs skyld kvinner? 

Må si jeg ble litt skuffet da jeg trykket på linken. Jeg trodde det kanskje var en forsker som spissformulerte, men kanskje hadde et slags poeng i bunn. 

Så viste det seg å være en løs påstand en bitter fyr trekker ut av ræva si. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Altså, selvfølgelig får kvinner orgasme. 

Men grunnen til en kvinnelig orgasme er ikke funnet. Mannen får orgasme for å få ut sædcellene, kvinner trenger ikke en orgasme for å bli gravid. Så det lurer forskerne på. Ikke om kvinnelig orgasme faktisk finnes. 

Anonymkode: a5b9b...930

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

"...the female orgasm doesn’t exist. It’s a myth propagated by women to exert control over men. Let me explain:"

Og så kommer teksten. Blir sint faktisk. Føler alt dere gjør er for å manipulere oss.

Jada la oss for all del late som at kvinner aldri manipulerer menn.

Anonymkode: 24b55...70b

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, selvfølgelig får kvinner orgasme. 

Men grunnen til en kvinnelig orgasme er ikke funnet. Mannen får orgasme for å få ut sædcellene, kvinner trenger ikke en orgasme for å bli gravid. Så det lurer forskerne på. Ikke om kvinnelig orgasme faktisk finnes. 

Anonymkode: a5b9b...930

Må de finne ut av sånne ting? Så lenge jeg kommer er jeg happy. Trenger ikke vite hvorfor. Kanskje det faktisk kan ha noe med velvære å gjøre og at det også har det for mannen. Kanskje ikke alt handler om reproduksjon. Vi er jo tross alt mennesker, leter etter meningen med livet og sånn. Det kommer vitenskapen aldri til å få has på. Noen ganger fisler vitenskapen med unødvendige ting, og den blir sjeldent enig med seg selv.

Anonymkode: 9f702...4a5

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...