Gå til innhold

mammas strømper og truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 16 år som bor hjemme alene med mamma.

Min bror har flyttet ut og studerer i en annen by og mamma å pappa er skilt.

Mamma jobber som kontordame i et stort offentlig firma hvor hun går i skjørt,bluse,strømpebukser og høye hæler.

Jeg syns hun ser kjempeflott ut og er stolt over å ha en så flott mamma.

Når hun kommer hjem så vipper hun av seg hælene og man kjenner en stram lukt av tåfis fylle gangen,hun går direkte på badet etterpå og tar av seg strømpebuksen for så å gå til soverommet og skifte til andre klær.

Når hun går opp til soverommet skynder jeg meg bort til hælene og snuser og slikker i sålene, jeg blir så sykt kåt av smak og lukt.

Når jeg hører mamma er ferdig og er på veg ned går jeg på badet,låser døra og finner frem strømpebuksen hennes.

Jeg lukter og sutter på den,spesielt i tåpartiet og skrittet som kjennes fuktig men jeg onanerer til jeg spruter

Jeg føler så sterk skam etter jeg har sprutet, men klarer ikke å slutte.

Hva kan jeg gjøre, kan jeg bare forsette eller hva?????

Anonymkode: eea96...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt weird at det er moren din, men da jeg vokste opp hadde vi en leieboer som alltid brukte to par hvite og/ eller grå aerobicsokker og joggesko. Jeg var ofte på tokt for å lukte på og slikke hennes sokker. Hun måtte dele vaskerom med oss og om mamma hadde satt på klesvask så satte hun bare kurven sin med skittentøy fra seg og der lå sokkene fortsatt inni hverandre. Det ble mange ladninger i de sokkene. Tre den ene doble sokken over pikken og runke i det myke stoffet mens jeg suttet på, slikket og sniffet på den andre gjorde meg ekstremt kåt. Ofte var det flere par der også. Da tredde jeg på meg et av de doble parene på bena også. 

Anonymkode: c2300...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på seksualitetsrommets retningslinjer. 

Blod, mod

Endret av Blod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk gutter, enda en gang må en fyr fortelle om sine creepy lyster og stille alle menn i et dårligere lys.. 

Anonymkode: 142e7...b33

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe galt i onanere i kvinneklær, er ikke en gang noe galt å bli opphisset av sin egen mor.

Eneste som blir galt i dette er at du kommer i en annen sin person sine klær. Håper du vasker dem ihvertfall. Også bør du kjøpe dine egne klær. Jeg hadde personlig ikke likt om noen brukte mine klær på den måten. Hadde du TS?

Anonymkode: e2311...dbe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe galt i onanere i kvinneklær, er ikke en gang noe galt å bli opphisset av sin egen mor.

Eneste som blir galt i dette er at du kommer i en annen sin person sine klær. Håper du vasker dem ihvertfall. Også bør du kjøpe dine egne klær. Jeg hadde personlig ikke likt om noen brukte mine klær på den måten. Hadde du TS?

Anonymkode: e2311...dbe

jeg spruter ikke sæden min i klærne hennes, jeg bare lukter og smaker på der som tærne og hælen har vært,smaker også på skrittet i strømpebuksa der den er fuktig og lukter kjønn.Sæden min havner i toalettet.

Anonymkode: eea96...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moren din!! Skjerp deg!! 

Dersom sønnen min hadde sniffa på strømpebuksene mine og smekka (!!!) de i skrittet hadde jeg seriøst daua! 

Anonymkode: 42098...41a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er moren din!! Skjerp deg!! 

Dersom sønnen min hadde sniffa på strømpebuksene mine og smekka (!!!) de i skrittet hadde jeg seriøst daua! 

Anonymkode: 42098...41a

Jeg klarer ikke å stoppe, det smaker og lukter så godt,og jeg blir så sykt kåt av det.

Orgasmene jeg får er intense i forhold til onanering uten strømpebuksene og skoene hennes.

Jeg føler en sterk skam etter utløsning og tenker alltid at dette var siste gang, men slik blir det ikke.

Det hender noen ganger jeg ikke er hjemme når hun tar av seg strømpebuksa, når jeg da finner den i skittentøyet så er den helt stiv i tåpartiet og i hælen, jeg lar spyttet min fylle strømpen for så å suge ut spyttet som er blander med hennes fotsvette, det er den mest fantastiske smaken ever, jeg kommer i løpet av noen få minutter.

Bør jeg snakke med noen om dette, føler skammen blir større og tyngre for hver gang.

Anonymkode: eea96...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Voksenmann40+ skrev:

Det går over, slapp av. Bare en fase...

nei det tror jeg ikke det vil gjør ser du :( 

 

Anonymkode: eea96...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bør jeg snakke med noen om dette, føler skammen blir større og tyngre for hver gang.

 

Snakk med moren din

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, cmd skrev:

Snakk med moren din

Har tenkt den tanken men er redd hun vil bli sint eller lei, en annen ting er at jeg er redd for å miste tilgang til hennes strømpebukser og sko.

Jeg går også med en angst for at hun kanskje vet noe,da jeg ofte må rulle ut strømpene fordi hun har liksom rullet dem av seg,jeg prøver å få til lik rulling ved å ta dem på meg og rulle dem av meg etter jeg er ferdig med dem.

Har også tenkt at hun gjerne har merket at dem er ekstra fuktige når hun noen ganger har begynt på å vaske klær rett etter jeg har lånt dem.

Anonymkode: eea96...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, Leiadenrare skrev:

litt, weird, men jeg tror det går fint.

sikker, det føles ikke slik men jeg er glad for du sier det på den måten.

Tenker du jeg bare skal godta meg selv og forsette som før.

Anonymkode: eea96...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe mine ekstremt sure sokker, de stinker hehe:) er nok på alderen til moren din;)

Anonymkode: 6e15a...2eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Takk gutter, enda en gang må en fyr fortelle om sine creepy lyster og stille alle menn i et dårligere lys.. 

Anonymkode: 142e7...b33

Ja for alle går jo nå rundt å tenker at ALLE menn er sånn 

:sprettoy:

Anonymkode: e1a70...9e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få kjøpe mine ekstremt sure sokker, de stinker hehe:) er nok på alderen til moren din;)

Anonymkode: 6e15a...2eb

sokker gir meg ikke noe ,og så må jeg vite hvordan ditt ansikt og føtter ser ut,visst ikke så blir det ikke det samme

Anonymkode: eea96...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har tenkt den tanken men er redd hun vil bli sint eller lei, en annen ting er at jeg er redd for å miste tilgang til hennes strømpebukser og sko.

Jeg går også med en angst for at hun kanskje vet noe,da jeg ofte må rulle ut strømpene fordi hun har liksom rullet dem av seg,jeg prøver å få til lik rulling ved å ta dem på meg og rulle dem av meg etter jeg er ferdig med dem.

Har også tenkt at hun gjerne har merket at dem er ekstra fuktige når hun noen ganger har begynt på å vaske klær rett etter jeg har lånt dem.

Hun har helt sikkert merket at du har kost deg med hennes undertøy... om ingen andre enn dere to bor der. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som seriøst tror at dette er skrevet av en 16 åring....... jeeez

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...