Gå til innhold

mammas strømper og truser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en gutt på 16 år som bor hjemme alene med mamma.

Min bror har flyttet ut og studerer i en annen by og mamma å pappa er skilt.

Mamma jobber som kontordame i et stort offentlig firma hvor hun går i skjørt,bluse,strømpebukser og høye hæler.

Jeg syns hun ser kjempeflott ut og er stolt over å ha en så flott mamma.

Når hun kommer hjem så vipper hun av seg hælene og man kjenner en stram lukt av tåfis fylle gangen,hun går direkte på badet etterpå og tar av seg strømpebuksen for så å gå til soverommet og skifte til andre klær.

Når hun går opp til soverommet skynder jeg meg bort til hælene og snuser og slikker i sålene, jeg blir så sykt kåt av smak og lukt.

Når jeg hører mamma er ferdig og er på veg ned går jeg på badet,låser døra og finner frem strømpebuksen hennes.

Jeg lukter og sutter på den,spesielt i tåpartiet og skrittet som kjennes fuktig men jeg onanerer til jeg spruter

Jeg føler så sterk skam etter jeg har sprutet, men klarer ikke å slutte.

Hva kan jeg gjøre, kan jeg bare forsette eller hva?????

Anonymkode: eea96...083

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt weird at det er moren din, men da jeg vokste opp hadde vi en leieboer som alltid brukte to par hvite og/ eller grå aerobicsokker og joggesko. Jeg var ofte på tokt for å lukte på og slikke hennes sokker. Hun måtte dele vaskerom med oss og om mamma hadde satt på klesvask så satte hun bare kurven sin med skittentøy fra seg og der lå sokkene fortsatt inni hverandre. Det ble mange ladninger i de sokkene. Tre den ene doble sokken over pikken og runke i det myke stoffet mens jeg suttet på, slikket og sniffet på den andre gjorde meg ekstremt kåt. Ofte var det flere par der også. Da tredde jeg på meg et av de doble parene på bena også. 

Anonymkode: c2300...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på seksualitetsrommets retningslinjer.