Gå til innhold

Erfaringer fra ericgown.no?


Lysegul

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe brudekjole på nett og har sett på en nettside som heter ericgown.no. Siden ligner på jjshouse, men jeg synes kjolene er finere. jeg finner desverre ingen informasjon og erfaringer fra denne nettsiden, bare ericdress.com som ikke er det samme. Har noen handlet der og har noen tilbakemeldinger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen deler av siden er skrevet på norsk, og andre deler er skrevet på engelsk. Man ser også diverse grammatiske feil, som stor bokstav der det ikke skal være stor bokstav og særskrivingsfeil, f. eks. "Estimert Leverings Tid" i menyen under kategorien Customer Care. Dette i seg selv vitner om en useriøs aktør. Om du kjøper derfra, får du nok varen du har bestilt før eller senere, men jeg tror ikke kvaliteten på varene de har er noe å skrive hjem om. Du kan nok forvente deg billig materiale og løse sømmer her og der. Jeg tror de kjører samme stil som jjshouse, som har fått mye kritikk.

Anonymkode: 08af4...9f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som samme opplegg som jjshouse, dessverre. Ville absolutt ikke kjøpt noe derfra

Anonymkode: 3f9b1...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Jeg har akkurat kjøpt meg kjole derfra, custom size, altså etter egne mål.  Jeg syr mye sjøl og ser at sømmer, stoff og kvalitet er utmerket, jeg er kjempefornøyd med kjolen min, og det tok ca 14 dg.  Denne er sydd TIL MEG, og den var på tilbud!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Dette er en svindel webside, med adresse i Norge, men basert i Kina.
De sender kjoler av dårlig kvalitet og dårlig materiale (også produsert i Kina). I utgangspunktet vil de stjele pengene dine. Ikke kjøp fra dem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...