AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #1 Skrevet 13. mai 2018 Jeg ønsker meg en robotstøvsuger. Er det å anbefale? Eller bør jeg vente noen år til de er enda mer utviklet? Har lest testene til tek.no, og lurer på om 1.gen xiaomi kanskje kan være noe? Billig og tydligvis bra! Anonymkode: ccce7...aa4
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 Søker du finner du minst to tråder med mye info. Jeg gidder ikke repetere det jeg har skrevet før når du kan lete og lese. Anonymkode: 6ffcc...5b0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Søker du finner du minst to tråder med mye info. Jeg gidder ikke repetere det jeg har skrevet før når du kan lete og lese. Anonymkode: 6ffcc...5b0 Men hvem i alle dager har prompa deg i nesa i dag? Hvis du ikke har noe fornuftig å komme med å kun må komme med spydigheter så forstår jeg ikke hvorfor du gidder å bruke tid på å gå inn på sånne tråder. Anonymkode: a1e34...be2 1
Husholdning1 Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 Virker som de kjente merkene holder god kvalitet. Når man ser plenklipperrobotene fungere så godt som de gjør er det jo heller ingen grunn til at ikke robotstøvsugerne også skulle det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå