Gå til innhold

Vibrator til å ha i trusen? Anbefalinger?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere noen å anbefale? Bør være behagelig, sitte godt og helst ikke for mye lyd. Og må treffe klitten. Og ikke for vanskelig å håndtere/styre. 

Anonymkode: 20fe5...b41

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:sjokkbla:

Anonymkode: 28bf6...955

Skrevet
13 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Disse er kule. 

jeg elsker alle mine Lovens leker <3 

AnonymBruker
Skrevet

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Minus: lokket til batteriet på kontrollen ble ødelagt første gang jeg skulle ta det av. 

Anonymkode: ad6ee...276

Typisk fifty shades... skikkelig bra kvalitet :-)
Kjøpte et sånn mansjett sett jeg... aldri mer fra den serien.

Dette egget frister, har ikke prøvd det selv, men har et løst egg med fjernkontroll fra NU-sensuelle og det er skikkelig kraftig og stille, på bildet ser egget rimelig likt ut, det er kanonbra.

Anonymkode: 4a4c7...2e2

Skrevet

We vibe bruker vi noen ganger

AnonymBruker
Skrevet

Har bare dårlig erfaringer med slike jeg. Prøvd egg og butterfly modeller. Syns ikke de ligger godt nok til å legge nok press på klitoris, så det bare kiler litt i området men stimulerer ikke noe :( Skuffa

Anonymkode: 84e07...065

Gjest Andrea93
Skrevet

Har prøvd mange, aldri blitt fornøyd. Til vi fant WeVibe! Den er skikkelig god! Liten nett u-formet sak, som stimulerer fra innsiden og utsiden samtidig. Ligger perfekt over klitoris og er akkurat passe sterk for teasing og foreplay. For min del er den for svak til å komme helt i mål, men det er jo ofte ikke det man vil når man har den i trusen uansett. Dessuten kan den brukes samtidig som penetrering, og det er skikkelig godt for oss begge :-)

Kan kontrolleres med fjernkontroll, eller via Bluetooth (fra mannens telefon, selvfølgelig ;)). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...