Gå til innhold

Ta kontakt eller ikke... ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei ! 

Jeg var i et jobbmøte her om dagen, og jeg kunne ikke komme forbi at vedkomne jeg hadde møte med så så kjent ut. Der og da skulle jeg gjøre jobben min og la de tankene bort. Jeg tenkte at aldri i verden er en så kjekk mann singel, men han flørtet ganske heftig med meg.

Så gikk det et par dager, og jeg satt tilfeldigvis å kikket gjennom de som har besøkt min profil på sukker og de jeg har besøkt. Der dukket hans profil opp; derfor var han så kjent. Dvs han er singel. 

Så til spørsmålet; jeg tar jobben min ekstremt seriøst og har aldri datet en kollega eller kunde. Det har vært no-go for meg. Jeg er så i tvil nå ifht hva jeg skal gjøre 😕 Ta kontakt eller ei? Noen som har vært i lignende situasjon? 🙁

Kvinne33

Anonymkode: 020c2...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,ta kontakt!:) 

Anonymkode: 902b4...5e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja,ta kontakt!:) 

Anonymkode: 902b4...5e9

Takk 😊

Har fryktelig lyst 😕

Er bare så utrolig redd for at det skal bli kleint å jobbe med den bedriften fremover om det går skeis, eller han plutselig ikke er interresert 😏 Er det som gjør at jeg holder igjen...

Ts

Anonymkode: 020c2...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er igrunn i en lignende situasjon. Har ei kollega som jeg jobber sammen med som er veldig søt. Kjemien virkerbra også. Men har ikke gjort noe mer enn å være hyggelig mot henne på jobb. Risken er jo stor for å ødelegge/gjøre ting kleint for begge to. Men hva om det funker da? :)

Anonymkode: 3f889...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Dette går ikke. Det hadde gått om han ikke var en du måtte jobbe med.

Anonymkode: 5b277...902

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er igrunn i en lignende situasjon. Har ei kollega som jeg jobber sammen med som er veldig søt. Kjemien virkerbra også. Men har ikke gjort noe mer enn å være hyggelig mot henne på jobb. Risken er jo stor for å ødelegge/gjøre ting kleint for begge to. Men hva om det funker da? :)

Anonymkode: 3f889...b4f

Er jo en veldig lignende situasjon, ja 😉

I min situasjon, hadde det ikke vært en kunde, så hadde jeg tatt kontakt med en gang. Men, det er en kunde og jeg vet ikke om jeg bør leke med ild her 😖

Ts 

Anonymkode: 020c2...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Dette går ikke. Det hadde gått om han ikke var en du måtte jobbe med.

Anonymkode: 5b277...902

Takk ! 

Er en kunde, ja. Er det som er så kjipt 😞

Ts

Anonymkode: 020c2...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er typisk kjærligheten det der. De man liker finnes det alltid store grunner for å ikke date. :(

Anonymkode: 5439d...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 14.5.2018 den 8.41, AnonymBruker skrev:

Ja det er typisk kjærligheten det der. De man liker finnes det alltid store grunner for å ikke date. :(

Anonymkode: 5439d...5ef

Ja, huff :( 

Jeg synes det er veldig vanskelig å møte noen i utgangspunktet, så når man først møter noen så har man plutselig en annen type hinder :( Ikke kult 😒

Ts

Anonymkode: 020c2...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, huff :(

Jeg synes det er veldig vanskelig å møte noen i utgangspunktet, så når man først møter noen så har man plutselig en annen type hinder :( Ikke kult 😒

Ts

Anonymkode: 020c2...6c3

Har det også slik! kjempe irriterende! Han jeg liker nå kunne jeg kanskje datet. 
Men det er jo folk som får det til og klaffe! Velger de noen de egentlig ikke liker da, eller?
Jeg liker en som det av mange grunner ville vært vanskelig å inngå noe med, så traff jeg en annen som hadde noe av hinderne. Det er bare det at dette var hindere som ikke trenger å være store, hos de begge. Mens han jeg liker har ett hinder som gjør det veldig veldig vanskelig. Typisk nok så var ikke dette hinderet hos han andre som jeg ikke ble interessert i.

Anonymkode: 5439d...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har det også slik! kjempe irriterende! Han jeg liker nå kunne jeg kanskje datet. 
Men det er jo folk som får det til og klaffe! Velger de noen de egentlig ikke liker da, eller?
Jeg liker en som det av mange grunner ville vært vanskelig å inngå noe med, så traff jeg en annen som hadde noe av hinderne. Det er bare det at dette var hindere som ikke trenger å være store, hos de begge. Mens han jeg liker har ett hinder som gjør det veldig veldig vanskelig. Typisk nok så var ikke dette hinderet hos han andre som jeg ikke ble interessert i.

Anonymkode: 5439d...5ef

Er kjempe irriterende ! 😖 

Skjønner din situasjon, ikke helt enkel den heller 😕 Frustrerende ! 

For min del er han en kunde og han eier også denne bedriften. Så om jeg skulle velge å ta kontakt privat så skal jeg være mer eller mindre 100 % sikker på at han er interresert. Ellers blir det jo bare kleint mtp videre samarbeid.

Er så irriterende for som sagt synes jeg det er så vanskelig å møte noen som matcher med meg. Følte han her gjør det 😔 Jeg vet jo om mange som har truffet hverandre på jobb og via jobb og de holder sammen. Problemet mitt er bare risikoen knyttet til dersom det ryker eller jeg har misforstått signalene / flørtingen fra hans side. Da er jo det hele veldig pinlig 😅

Hva ønsker du å gjøre da ?

Ts  

Anonymkode: 020c2...6c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er kjempe irriterende ! 😖 

Skjønner din situasjon, ikke helt enkel den heller 😕 Frustrerende ! 

For min del er han en kunde og han eier også denne bedriften. Så om jeg skulle velge å ta kontakt privat så skal jeg være mer eller mindre 100 % sikker på at han er interresert. Ellers blir det jo bare kleint mtp videre samarbeid.

Er så irriterende for som sagt synes jeg det er så vanskelig å møte noen som matcher med meg. Følte han her gjør det 😔 Jeg vet jo om mange som har truffet hverandre på jobb og via jobb og de holder sammen. Problemet mitt er bare risikoen knyttet til dersom det ryker eller jeg har misforstått signalene / flørtingen fra hans side. Da er jo det hele veldig pinlig 😅

Hva ønsker du å gjøre da ?

Ts  

Anonymkode: 020c2...6c3

Det er annerledes med meg. Det er ikke profesjonelle forhold som er i veien. 
Det er det at jeg følte at sjelene kjente igjen hverandre. Han tok så mye av oppmerksomheten min i tillegg, men jeg fulgte fornuften og prøvde å kaste vekk alt av følelser. 

Jeg traff han i et annet land mens jeg var på jobbreise, og det var mange ting jeg så som vanskelig i et evt forhold. Så traff jeg en annen i år, i den samme byen, som også var på jobbreise og egentlig er fra USA. Jeg tenker fremdeles på den mannen som jeg egentlig likte. Men hadde mye til felles med amerikaneren så jeg brukte tid med han og. Og siden jeg ikke fikk disse følelsene for ham så syntes jeg det var så typisk at jeg fikk mer tid med han og fucket opp med han andre. Jeg ble så anstrengt i kommunikasjon med han at det ble misforståelser osv.
Nå er det alt for mye som tyder på at han har gått videre. For under 1 år siden hadde jeg fremdeles sjansen. :( Det eneste jeg kan gjør er å leve med det. Håpe at han "kommer tilbake" i fremtiden eller neste liv ? 
Eller at jeg er mer heldig med hvem jeg treffer neste gang. 

Anonymkode: 5439d...5ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...