Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, 

min eks kjæreste som jeg fortsatt bryr meg om og er såret etter har laget en spilleliste på spotify der han la til en del sanger som er «tydelig» våre. Spesielt den ene sangen er virkelig rettet mot meg, og er en sang han sang til meg ofte! Men.. dette er også veldig fine låter, og kan være han bare vil høre på de? Hva tror dere? Jeg vet at jeg ikke bør overtenke dette og heller jobbe videre med å akseptere at relasjon har tatt slutt, men det er vanskelig.. takk! 

Anonymkode: ec92d...7cf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor følger du ekskjæresten din på spotify? Slett han og slutt å overtenke

Anonymkode: 5026b...08c

• Liker 19
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kom deg videre i livet, å slutt å stalke exen.

Skrevet

Tror ikke du skal legge for mye i den spillelisten. For din egen del bør du heller akseptere at forholdet er slutt og komme deg videre. 

• Liker 6
Skrevet (endret)

Huff, dette er vondt, den skjønner jeg! 

Jeg er helt, helt sikker på at han tenker på deg, men det er ikke sikkert han er interessert.

Jeg er ikke så god på å gi råd...men jeg tror du bare må fylle dagene dine med andre ting, slik at du ikke tenker på han. 

Er dere meant2b, så finner dere ut av det, hvis ikke, så må du være "glad" for det. Det jeg prøver å si er at:

- Fyll tiden med positive og gode ting!

- Vær med venner og familie.

- Få deg en hobby.

- jobb, og tjen penger, og nyt livet og alt som er godt.

Dette er så klisje det jeg skriver, men det virker. Når følelsene fra hjertet er i hodet ditt, DA kan du rasjonalisere og så plutselig tenker du: " wooow..hva så jeg i han fyren der a..han såret meg og alt..." og ting er ikke vondt ennå.

Lykke til!

p.s Hvis det skal være noe sjanse i havet for at dette mellom dere skal funke, så må du komme deg videre..for det er velkjent at menn ( og kvinner) kan angre seg når de ser hvor bra du har det med deg selv. rart med det. Er en vinn-vinn situasjon uansett.

Endret av Eplejuice123
  • Liker 2
Skrevet

Jeg tror heller at det at han legger ut spillelister med låter som er «deres» viser at han har kommet seg videre. Han ville ikke ha laget disse spillelistene om de hadde mint han på at han savnet deg. For han har disse låtene gått over til å være vanlige låter han liker, kanskje med et hyggelig minne fra fortiden.

• Liker 4
Skrevet

Det kan jo være omvendt; at han sang ofte til deg en sang som han virkelig liker, og som han derfor har på spillelista si på Spotify. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Eksen drev med slik overtolking av alt jeg delte på Facebook etter bruddet. Det var sinnsykt slitsomt. Jeg delte sanger jeg hørte på og likte, rett og slett, uten noen baktanker eller dypere mening av noe slag. Han sendte meg meldinger i huet og ræva om hvorfor jeg la ut den eller den sangen og hva jeg mente med den. Han fikk det til og med for seg at jeg hadde selvmordstanker pga en sang jeg la ut...

Sanger er sanger, de er ikke hemmelige meldinger!

Anonymkode: 740f4...fc9

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er overtenking. Jeg holdt også på sånn når jeg var ung og ønsketenkte og så etter tegn på at han fortsatt syntes vi var noe spesielt , men en sang er en sang altså. Og selvom det er "deres" sanger så må han få lov til å fortsette å like de uten at det skal bety at han tenker på dere når han hører på de. Har blitt overtolka sånn selv også, og det er bare tilfeldigheter at man legger ut noe og overtolking at den andre oppfatter at det er "til seg".

Anonymkode: 1c555...bb2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei, 

min eks kjæreste som jeg fortsatt bryr meg om og er såret etter har laget en spilleliste på spotify der han la til en del sanger som er «tydelig» våre. Spesielt den ene sangen er virkelig rettet mot meg, og er en sang han sang til meg ofte! Men.. dette er også veldig fine låter, og kan være han bare vil høre på de? Hva tror dere? Jeg vet at jeg ikke bør overtenke dette og heller jobbe videre med å akseptere at relasjon har tatt slutt, men det er vanskelig.. takk! 

Anonymkode: ec92d...7cf

"Deres" som i selvskreven og selvkomponert? Har du eierrett til sangene?

Anonymkode: 85145...951

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...