kat-e Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Mann ropte " Allah akbar" og angrep folk med kniv. https://www.dagbladet.no/nyheter/n-drept-og-flere-skadd-i-knivangrep-i-paris/69800186 Dessverre så er Sverige i ferd med å ligne på Frankrike og Norge ligger bare noen år bak Sverige. 1
Mari Y Skrevet 13. mai 2018 #2 Skrevet 13. mai 2018 (endret) 1 time siden, kat-e skrev: Mann ropte " Allah akbar" og angrep folk med kniv. https://www.dagbladet.no/nyheter/n-drept-og-flere-skadd-i-knivangrep-i-paris/69800186 Dessverre så er Sverige i ferd med å ligne på Frankrike og Norge ligger bare noen år bak Sverige. Faktisk er det mange terror-angrep som går underrapportert i Europa. Noen av de er venstreekstreme, f eks. Men enkelte terror-aksjoner får mer oppmerksomhet i media. Men hvordan vet du at Sverige er i ferd med å ligne Frankrike? Har du noen kilder som underbygger denne påstanden? Endret 13. mai 2018 av Mari Y 1
kat-e Skrevet 13. mai 2018 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2018 I Frankrike er det 500-700 No-Go soner, for noen få år siden prøvde Frankrike å ta tilbake noen av områdene, men det fungerte ikke, i stedet ble det verre, de har også fått flere områder hvor europeiske kvinner er helt uønsket, også på dagtid. Dessverre så ser det ut til at Sverige er i ferd med å miste kontrollen også. https://www.aftenposten.no/verden/i/GVLRV/Svensk-politi-skulle-ta-tilbake-kontrollen-over-utsatte-bydeler-fra-kriminelle-To-ar-senere-er-situasjonen-blitt-enda-verre- 3
Djungelvrål Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 (endret) 28 minutter siden, Mari Y skrev: Faktisk er det mange terror-angrep som går underrapportert i Europa. Noen av de er venstreekstreme, f eks. Men enkelte terror-aksjoner får mer oppmerksomhet i media. Men hvordan vet du at Sverige er i ferd med å ligne Frankrike? Har du noen kilder som underbygger denne påstanden? Jeg blir flau på det Nordiske folks vegne.......... at vi kan være så naive! Dette er to år siden, tror du det er bedre nå? Det VAR 55 no go zoner i 2016.......... Endret 13. mai 2018 av Peonjenta 2
Fru Uperfekt Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 18 minutter siden, kat-e skrev: I Frankrike er det 500-700 No-Go soner, for noen få år siden prøvde Frankrike å ta tilbake noen av områdene, men det fungerte ikke, i stedet ble det verre, de har også fått flere områder hvor europeiske kvinner er helt uønsket, også på dagtid. Dessverre så ser det ut til at Sverige er i ferd med å miste kontrollen også. https://www.aftenposten.no/verden/i/GVLRV/Svensk-politi-skulle-ta-tilbake-kontrollen-over-utsatte-bydeler-fra-kriminelle-To-ar-senere-er-situasjonen-blitt-enda-verre- Er bare en måte en kan ha håp om å få tilbake disse områdene og det er å sette inn det militæret
kat-e Skrevet 13. mai 2018 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2018 7 timer siden, Fru Uperfekt skrev: Er bare en måte en kan ha håp om å få tilbake disse områdene og det er å sette inn det militæret Ja, men jeg tviler på om Svenskene vil gå så langt. De greier ikke en gang å utvise de som ikke har lovlig opphold, det er ganske rart. Sverige er jo ganske oppegående ellers, men fascinasjonen for andres og hatet av egen kultur må vel snart ta slutt.
Mari Y Skrevet 13. mai 2018 #7 Skrevet 13. mai 2018 8 timer siden, Peonjenta skrev: Jeg blir flau på det Nordiske folks vegne.......... at vi kan være så naive! Dette er to år siden, tror du det er bedre nå? Det VAR 55 no go zoner i 2016.......... Det er baade negativt og positivt med innvandringen, tror jeg, men det dummeste er når man ikke klarer å tenke loesninger fremfor bare problemer. Det sagt, er det ikke ansvarlig aa ta inn uten aa ha kontroll på hvem som kommer inn. På en annen side er vel IS- terroristene ofte gjerne ikke flyktninger, men bofaste. 1
kat-e Skrevet 13. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2018 I følge Nrk kveldsnytt i går, ropte mannen " Gud er størst " flere ganger, jeg vet ikke om det er helt sant, de fleste aviser skriver at han sa Alluah Akbar, tragisk at Nrk skal sensurere eller pynte på fakta.
Fru Uperfekt Skrevet 14. mai 2018 #9 Skrevet 14. mai 2018 På 13.5.2018 den 17.35, kat-e skrev: I følge Nrk kveldsnytt i går, ropte mannen " Gud er størst " flere ganger, jeg vet ikke om det er helt sant, de fleste aviser skriver at han sa Alluah Akbar, tragisk at Nrk skal sensurere eller pynte på fakta. Strengt talt har de jo bare oversatt til norsk da, selv om det nok er helt i grenseland. På 13.5.2018 den 10.38, kat-e skrev: Ja, men jeg tviler på om Svenskene vil gå så langt. De greier ikke en gang å utvise de som ikke har lovlig opphold, det er ganske rart. Sverige er jo ganske oppegående ellers, men fascinasjonen for andres og hatet av egen kultur må vel snart ta slutt. Jeg og tviler, de er selvutslettende
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå