AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #1 Skrevet 12. mai 2018 Noen som har engstelig personlighetsforstyrrelse her? Og i så fall hvordan lever du med den? Hvilken behandling har du fått? Anonymkode: 5283e...b6d
Consider me.. Skrevet 12. mai 2018 #2 Skrevet 12. mai 2018 Jeg har engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse. Lever ikke greit med den i det hele tatt. Slitt hele livet. Mye angst. Får ikke behandling for den, jeg har og emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som blir prioritert å behandle. Kan jeg spørre hvorfor du lurer?
Gjest making.a.mess Skrevet 13. mai 2018 #3 Skrevet 13. mai 2018 Fordi jeg har det selv. Går i behandling, og har noen tilleggsdiagnoser. 9 timer siden, Consider me.. skrev: Jeg har engstelig/unnvikende personlighetsforstyrrelse. Lever ikke greit med den i det hele tatt. Slitt hele livet. Mye angst. Får ikke behandling for den, jeg har og emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse som blir prioritert å behandle. Kan jeg spørre hvorfor du lurer? Fordi jeg har det selv. Går i behandling og har noen tilleggsdiagnoser. Jeg syntes det er veldig vanskelig å leve med. Tviler ikke på diagnosen for jeg oppfyller 90% av kriteriene og det var mange kriterier. Jeg ønsker meg bare et vanlig liv, men er usikker på om det lar seg gjøre. Det gjør meg trist. Angsten har blitt mye bedre i årenes løp, får nesten aldri angstanfall lenger. Men den er der. Jeg har venner, jeg kan gjøre ting og er vel ganske velfungerende til å ha alle de problemene jeg har fordi jeg bruker tid på å skjule dem og å late som, men det tar enormt mye krefter. Har ikke jobbet på noen år og det hjalp betraktelig for det økte angst og problematikken ble mye mer nærværende. Men du har altså to personlighetsforstyrrelser? Det hørtes jo ikke greit ut. Jeg har pstd i tillegg++ . Jeg er bare litt rådvill og ser etter løsninger.
Consider me.. Skrevet 13. mai 2018 #4 Skrevet 13. mai 2018 8 timer siden, making.a.mess skrev: Fordi jeg har det selv. Går i behandling, og har noen tilleggsdiagnoser. Fordi jeg har det selv. Går i behandling og har noen tilleggsdiagnoser. Jeg syntes det er veldig vanskelig å leve med. Tviler ikke på diagnosen for jeg oppfyller 90% av kriteriene og det var mange kriterier. Jeg ønsker meg bare et vanlig liv, men er usikker på om det lar seg gjøre. Det gjør meg trist. Angsten har blitt mye bedre i årenes løp, får nesten aldri angstanfall lenger. Men den er der. Jeg har venner, jeg kan gjøre ting og er vel ganske velfungerende til å ha alle de problemene jeg har fordi jeg bruker tid på å skjule dem og å late som, men det tar enormt mye krefter. Har ikke jobbet på noen år og det hjalp betraktelig for det økte angst og problematikken ble mye mer nærværende. Men du har altså to personlighetsforstyrrelser? Det hørtes jo ikke greit ut. Jeg har pstd i tillegg++ . Jeg er bare litt rådvill og ser etter løsninger. Huff. Ja, har to personlighetsforstyrrelser. Jeg og skåret ganske høyt på unnvikende. Og så har jeg også PTSD. Så mye lidelse, er ikke rart det er vanskelig å leve. Kan jeg spørre hva slags tilleggsdiagnoser du har? Var du gammel da du fikk diagnosen? Jeg heller har ikke jobbet på noen år. Men skulle så ønske jeg klarte å ha et normalt liv😔
Gjest making.a.mess Skrevet 13. mai 2018 #5 Skrevet 13. mai 2018 10 minutter siden, Consider me.. skrev: Huff. Ja, har to personlighetsforstyrrelser. Jeg og skåret ganske høyt på unnvikende. Og så har jeg også PTSD. Så mye lidelse, er ikke rart det er vanskelig å leve. Kan jeg spørre hva slags tilleggsdiagnoser du har? Var du gammel da du fikk diagnosen? Jeg heller har ikke jobbet på noen år. Men skulle så ønske jeg klarte å ha et normalt liv😔 Angst,tilbakevendende depressiv lidelse, adhd, pstd og u.pf. Pf diagnosen kom vel ved 33-34 år, men jeg leste aldri papirene og de opplyste det heller ikke personlig så leste ikke om det før nå.. dumt av meg riktignok for ble litt klokere etter å ha lest om det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå