AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #1 Skrevet 11. mai 2018 Datteren min vil selge all lego friends-en sin, verdier for 1000-vis av kroner. Hvor mye kan hun foreslå i pris (hun har veldig mye forskjellige byggesett, vil helst selge alt samlet) Anonymkode: 10631...5d3
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #3 Skrevet 11. mai 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Datteren min vil selge all lego friends-en sin, verdier for 1000-vis av kroner. Hvor mye kan hun foreslå i pris (hun har veldig mye forskjellige byggesett, vil helst selge alt samlet) Anonymkode: 10631...5d3 Prisen avhenger av hva noen er villig til å gi. Å få alt solgt samlet kan lettere bli en utfordirng enn å lage småpakker. Noen gir bort denne typen leker. Fretex selger dem billig, så du må finne noen som er villig til å gi det du vil akseptere å selge for. Anonymkode: 7d332...a9f 1
Christiane_W Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 Du kan jo starte med å se på hva folk tar for tilsvarende på Finn. https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&q=lego friends
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #5 Skrevet 11. mai 2018 Du sier lite om de ulike pakkene er komplette, om du har byggeveiledningen osv. Siden det er så mye penger det er snakk om så ville jeg delt de opp i flere «annonser». Dette for at det er lettere å få bud når startprisen ikke er så høy. Er settene komplette og du har byggeveiledningen så kan du prøve deg på litt under halv pris. Det beste er å begynne litt lavt og be om bud. Anonymkode: cdc4d...fdd
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2018 #6 Skrevet 15. mai 2018 Er settene komplette og byggeveiledningene i god stand, kan du forsøke med rett under halv pris. Er de ikke komplettene vil jeg si godt under halv pris, kanskje max 25% av ny pris. Det er så kjedelig og bygge om det mangler viktige deler. Jeg har kjøpt mye brukt Lego friends, mange som er interessert i det. Anonymkode: 81d9b...c15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå