Gå til innhold

erfaringer rundt hjelpetelefon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei, trenger noen å snakke med da tårene bare renner og jeg er så langt nede nå :(( jeg er så redd for å ringe, erfaringer rundt hjelpetelefon?

Anonymkode: 11259...711

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ringt hjelpetelefon. Det å få snakke med en person som ikke har noen tanker om hvem du er eller hva du har gjort er utrolig godt. Jeg anbefaler virkelig at du snakker med noen ❤️ De vil deg bare vel, å de vil gjerne prøve å få deg til å ikke bare se det negative, men også det positive og hva du kan gjøre for deg selv. 

Anonymkode: bad61...3f1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpetelefonen er utrolig flott! Har selv ringt dit noen ganger, av ulike årsaker. De lytter og gir råd etter beste evne. Anbefales. Hvis ikke er det også noe som heter jentevakta, de er også helt supre!!! 

Anonymkode: e87ff...594

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

hvis man bare gråter og ikke klarer å si så mye, er det fremdeles ok å ringe inn til hjelpetelefon?  

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

hvis man bare gråter og ikke klarer å si så mye, er det fremdeles ok å ringe inn til hjelpetelefon?  

Ja det er ok. :hug: 

Anonymkode: cb1dc...466

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vanlige mennesker: de aller fleste er fine folk, noen få er helt fjern, men da kan du bare legge på, ringe på ny, og satse på at noen andre tar den neste gang:P

Anonymkode: ccd2d...245

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde litt barriere for å ringe hjelpetelefon, men så gjorde jeg det og fikk masse støtte og ro. Ikke kleint på noe måte, de er veldig flinke til å spørre om man ikke syns det er så lett å fortelle, og veldig flinke til å lytte om man greier å fortelle. Det viktigste og beste er en støtte som gir ro. Har ringt flere ganger hvor jeg har vært midt i sammenbrudd og på randen til å ta livet mitt, og hvor jeg gjennom samtalen får litt mer håp og orker å holde ut litt til og ser litt lys i tunnellen fordi de er så snille og omtenktsomme. Så ikke vær redd for å ringe :hjertesmil:

Anonymkode: 841ac...126

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev fordi jeg hater å snakke i telefonen. De har reddet meg.

Ved kirkens sos kan du også chatte.

Lykke til.

Anonymkode: 474f9...997

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja selvfølgelig! Bare det å vite at noen er i andre enden av røret hjelper , og de syntes ingenting er rart! Bare å gråte ut :hjertesmil:

Anonymkode: 841ac...126

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...