Gå til innhold

.


Cocogirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det kjolen du skal bruke?

Anonymkode: 5f96e...430

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke veldig forloverkjole da? Nude pumps med strømpebukse uten shine. Gulltilbehør, små øredobber og et tynt kjede eller kun øredobber om de er litt prangende.

Anonymkode: 5bce1...c6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke bekymret meg over sko. Heller bekymret meg over den kjolen. Skal dere ha punkrock bryllup på strippebar er den vel grei, men er det et vanlig bryllup bør du finne en mye lenger kjole og i en annen farge enn sort!
Det er viktig at bruden og du blir enige, ikke bare velg en kjole fordi du syns den er hot. Den der passer på nattklubb, ikke i et bryllup.... Er min mening...
 

Anonymkode: 36167...1d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er ikke en forloverkjole. Hadde blitt flau om jeg var bruden. Det er brudens dag, ikke "se hvor kort kjole jeg har" dag. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette nettopp den type trådtitler som skulle stenges?

Anonymkode: af06e...a05

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke bekymret meg over sko. Heller bekymret meg over den kjolen. Skal dere ha punkrock bryllup på strippebar er den vel grei, men er det et vanlig bryllup bør du finne en mye lenger kjole og i en annen farge enn sort!
Det er viktig at bruden og du blir enige, ikke bare velg en kjole fordi du syns den er hot. Den der passer på nattklubb, ikke i et bryllup.... Er min mening...
 

Anonymkode: 36167...1d1

Beklager at jeg er pirkete, men kjolen er da mørkeblå.

Anonymkode: 5bce1...c6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere anonymbrukere slutt å gjem dere!!! 

Dette er brudens valg og jeg syns den er kjempe søt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cocogirl skrev:

Kjære dere anonymbrukere slutt å gjem dere!!! 

Dette er brudens valg og jeg syns den er kjempe søt 

Den var det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tekola, teamleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...