Gjest Lizbet i.i Skrevet 25. februar 2005 #1 Skrevet 25. februar 2005 Sambo skal være toastmaster i brylluppet til et vennepar av oss til sommeren. Jeg har opplevd at ulike mennesker ønsker ulikt av toastmasteren. Utover å holde "orden" på middagen, hva skal en toastmaster gjøre? Hva slags rolle har dere gitt deres toastmaster??
Olifant Skrevet 25. februar 2005 #2 Skrevet 25. februar 2005 Mulig du kan finne det du er på jakt etter i denne tråden.
Gjest Lizbet i.i Skrevet 25. februar 2005 #3 Skrevet 25. februar 2005 Takk, men nei....fant ikke noe her - var bare beskrivelser av hvem forskjellige skal ha til toastmaster. Jeg lurer på hva dere har gitt ham/henne av oppgaver.
Olifant Skrevet 25. februar 2005 #4 Skrevet 25. februar 2005 Okay, jeg har jo ikke engang spurt hun jeg har i tankene enda jeg. Men for meg er det viktig at hun ikke er for morsom, men må gjerne ha glimt i øyet. Jeg vil at hun skal sørge for at gjestene føler seg vel, introdusere talene, ha kontroll over kjøreplanene under middagen, kommunisere med kjøkken og serveringspersonale.... noe mer da?
Olifant Skrevet 25. februar 2005 #5 Skrevet 25. februar 2005 En viktig egenskap er vel å kune si fra bestemt men pent når noe ikke er som det skal. Dette gjelder vel både i forhold til kjøkkenpersonale og evt. taler som kan bli for lange etc.... Hmmm, det hørtes ganske strengt ut... vil ikke ha toastmaster-nazi heller da..... men en person som kan holde ting under kontroll med tanke på evt. tidsfrister etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå