040605 Skrevet 24. februar 2005 #1 Skrevet 24. februar 2005 Er litt usikker på hvem vi skal velge. Må være en person som tørr og stå å prate og ha en del humor osv. Vi har en kamerat som passer perfekt (har ikke spurt ennå da :-) ). Han skal gifte seg senere i år, syns dere det er upassende å spørre da? Har også tenkt på tanten til samboeren, men datteren hennes gifter seg bare to uker etter oss. Hva med event. forloveren eller blir det dumt? Mvh.
Jullan Skrevet 24. februar 2005 #2 Skrevet 24. februar 2005 Nei,synes ikke det er upassense å spørre kompisen selv om han skal gifte seg senere i år. Synes han det selv så takker han nok nei....
aprilbrud Skrevet 24. februar 2005 #3 Skrevet 24. februar 2005 En venninne av meg skal være vår toastmaster, og hun takket ja selv om hun selv står brud den 5. mars (vårt bryllup er 16. april). Jeg understreket til henne at vi ikke vil at hun skal tenke på det før hun er tilbake fra bryllupsreise, og har også oppgitt i invitasjonen at de kontakter henne etter den datoen. Jeg ville spurt han dere helst vil ha, men understreket at dere har full forståelse om han takker nei. Det gjelder vel egentlig uansett hvem man spør når jeg tenker meg om :oops:
anyvold Skrevet 24. februar 2005 #4 Skrevet 24. februar 2005 Vi har spurt min onkel! Han ville kjempegjerne.
Gjest gjest1 Skrevet 24. februar 2005 #5 Skrevet 24. februar 2005 Ingen skal presses inn i rollen som toastmaster så man skal ha respekt for at folk takker nei. Vi fikk ikke ja før vi spurte nr 3 på listen vår. Han er en lun og fin fyr med morsomme kommentarer på lur. Er sikker på at han kommer til å bli en bra toastmaster Han er forøvrig en kamerat av min kjære. Kanskje litt mye å legge jobben som toastmaster på forlover. Han/hun har gjerne nok å tenke på fra før av...
Annie78 Skrevet 24. februar 2005 #6 Skrevet 24. februar 2005 Vi spurte den ene onkelen min...Han er ikke av de morsomste onklene jeg har, men han kan snakke for seg, og, det viktigste, han er utrolig greit å snakke med og tar folk på alvor. Det er viktig at han hører på våre ønsker og gjør det slik VI vil ha det.... Ingen av vennene/ kameratene våre er noe særlig glad i å snakke i større forsamlinger...Den eneste som hadde vært aktuell er i stedet blitt forlover til min kjære... Så lenge man gir folk en reell sjanse til å si nei, er det vel bare å spørre dem man vil? Folk bør jo kunne svare for seg selv. Og tror man at de ikke kan det, og ikke takler oppgaven, så spør man ikke.... :-)
Pandore Skrevet 24. februar 2005 #7 Skrevet 24. februar 2005 Broren til min kjære skal være toastmaster, og han skal også være forlover...
smilepia Skrevet 24. februar 2005 #8 Skrevet 24. februar 2005 Vi har spurt tanten min. Hun tenker fortsatt, men jeg tror og håper hun vil svare ja. Hun er ikke redd for forsamlinger, og er ganske morsomm. Men så har hun også den holdningen av at toastmasteren ikke skal være sentrum for oppmerksomheten. Et syn vi deler. Derfor er hun perfekt til jobben. Ang å spørre andre som skal involveres i bryllup senere, så kan dere fint spørre, men heller være forberedt på at de kanskje sier nei dersom de tror det blir mye arbeid.
Søta Skrevet 24. februar 2005 #9 Skrevet 24. februar 2005 Min kjære bel spurt om å være toastmaster 1 mnd før vi skal gifte oss... Er utrolig vanskelig å si nei til en kompis... Vi har garantert utrolig mye å gjøre i mnd fremover - har båt å pusse, jobbe, lese til eksamen 2 vennebryllup og vårt bryllup.. I tillegg skal vi reise en del. jeg synes nå iallefall vi hadde mer enn nok om han ikke skulle være toastmaster i tillegg... Men vi synes vel ikke han kunne si nei heller. Så tenkl godt igjennom det før dere spør.. Selv skal vi ha 2 - som absolutt ville selv - pappa og svigerfar
Miori Skrevet 24. februar 2005 #11 Skrevet 24. februar 2005 Min kjære bel spurt om å være toastmaster 1 mnd før vi skal gifte oss... Er utrolig vanskelig å si nei til en kompis... Vi har garantert utrolig mye å gjøre i mnd fremover - har båt å pusse' date=' jobbe, lese til eksamen 2 vennebryllup og vårt bryllup.. I tillegg skal vi reise en del. jeg synes nå iallefall vi hadde mer enn nok om han ikke skulle være toastmaster i tillegg... Men vi synes vel ikke han kunne si nei heller. Så tenkl godt igjennom det før dere spør.. Selv skal vi ha 2 - som absolutt ville selv - pappa og svigerfar[/quote'] Vi skal også ha to:=) Em av mine beste venner, og en av hans:=) Tror det blir kjempe bra:=) Morsomme begge to, og strukturerte:=)
rutti Skrevet 24. februar 2005 #12 Skrevet 24. februar 2005 Vi skal ha en god kompis av oss, fruen hans skal være underholdningsansvarlig og oxo hjelpe til med dill og dall som vi trenger hjelp til.
Gjest Anonymous Skrevet 24. februar 2005 #13 Skrevet 24. februar 2005 Vi har valgt broren min som toastmaster. Han er strukturert, men samtidig har han erfaring med teater/revy/drama. Tror det blir bra.
Snutus Skrevet 24. februar 2005 #14 Skrevet 24. februar 2005 Vi skal ha en av mine beste venninner. Hun ble spurt fordi vi visste at hun vil gjøre en god jobb.
Lille smurf Skrevet 24. februar 2005 #15 Skrevet 24. februar 2005 Nei,synes ikke det er upassense å spørre kompisen selv om han skal gifte seg senere i år. Synes han det selv så takker han nok nei.... ENIG! Selv skal vi ha brudgommens onkel! Han er morsom, liker å "arrrangere" og er vant il å snakker foran folk.
Bokalven Skrevet 24. februar 2005 #16 Skrevet 24. februar 2005 Ingen... Ikke sikkert vi skal ha noen heller... Men, egentlig ikke noe jeg har tenkt så mye over.
Olifant Skrevet 24. februar 2005 #17 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har ikke spurt enda, men har en venninne i tankene. Hun er veldig vant til å prate foran mange mennesker, er akkurat passe morsom, flink med mennesker og er en god organisator og kan å si fra når det trengs.
Gjest Soon Mrs S Skrevet 24. februar 2005 #18 Skrevet 24. februar 2005 Vi har spurt en barndomskompis av sambo Han svarte ja med det samme og det er vi glad for :-) En mann med mye humor, alvor og en som ikke er redd for å prate i forsamlinger
Gjest Gjesta Skrevet 24. februar 2005 #19 Skrevet 24. februar 2005 Vi hadde mammas lillebror. Han er lærer i barneskolen og vant til å snakke i store forsamlinger, lett humoristisk og med den snerten av alvor som vi var ute etter. Gikk kjempebra!
Calla Skrevet 24. februar 2005 #20 Skrevet 24. februar 2005 Søskenbarnet til sambo skal være vår toastmaster... Han er en god venn av oss, og kjenner oss godt. Det skader jo heller ikke at han er kreativ og flink til å snakke for seg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå