Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som hadde digget gaven. Har dere noen gang fått en slik ting til bursdagen deres? lurer.

Anonymkode: 9560c...f6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som hadde digget gaven. Har dere noen gang fått en slik ting til bursdagen deres? lurer.

Nei dessverre. Men hadde blitt kjempe glad. 

Anonymkode: 86589...a3b

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, ikke ennå. Men jeg har sagt ifra at jeg ønsker meg slikt. Tidligere har han ikke turt, men i år tror jeg at jeg kommer til å være heldig.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Menn får i hvert fall slutte å klage på at dama er vid:fnise:

Anonymkode: 8e1d3...447

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var det den eneste gaven du fikk?

Hvis ja, da skjønner jeg at du er skuffet. Hvis dette var en tilleggs-gave så skjønner jeg ikke hvorfor du tar sånn på vei. Da er det vel bare hans ønske om å gi den en gave. Noe som han ønsker å introdusere i sexlivet. Har ikke en mann lov til å kjøpe en gave til sin kone/kjæreste? Må alt være avtalt og gjennomdiskutert på forhånd?

Anonymkode: 54f0a...51f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde syntes det var en flott gave. Noe jeg kunne brukt på meg selv, og vi sammen. Eller kanskje tom brukes på ham også ;) 

Vi pleier ikke å gi sånne ting i gave til hverandre til bursdag og sånt, det er mer sånn vi kjøper underveis sammen og avtaler hva vi skal ha. Men hvis han hadde kjøpt noe på egenhånd, hadde det bare vært flott. 

Anonymkode: f01ff...6e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt sur, irritert og lei meg.

Ikke fordi jeg fikk et sexleketøy i gave, men fordi:

a) Han gidder ikke å høre etter når jeg svarer ham/snakker, for i såfall hadde han visst at jeg har ingen interesse av en gedigen dildo. Jeg blir sur, irritert og lei meg når noen ikke gidder å høre etter hva jeg svarer/sier.

b) Han driter glatt i at jeg ikke ønsker meg en gedigen dildo, for hans mening om hva jeg burde ønske meg tydeligvis viktigere enn hva jeg reelt ønsker meg. Jeg blir sur og irritert når kjæresten viser seg å være en drittsekk og lei meg når jeg skjønner at han ikke  bryr seg om meg og respekterer meg. 

c) Han vet og respekterer at jeg ikke har lyst på en gedigen dildo, men han har lyst på en til eget bruk. Jeg blir sur og irritert fordi han er så egoistisk at han gir meg en bursdagsgave som egentlig er kun til seg selv  og lei meg fordi han opplagt ikke bryr seg nok om meg til å ville gi meg en bursdagsgave han tror jeg vil like. 

Anonymkode: 100cf...65e

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva hadde du tenkt om du fikk en svær dildo i forsinket bursdagsgave av kjæresten som du har vært med i snart ti år? Ikke rundt tall. 

Fikk det og er litt skuffa. Var i sjokk egentlig. Virka litt som han kjøpe den til seg selv fordi han likte tanken på at jeg skulle bruke den.  Hadde dildo fra før av og ønsker ikke å bruke en sånn svær en på meg selv.

Vært irritert fordi jeg ønsket meg noe som gikk på batter og kunne spilt musikk. Tenk deg å komme til "Good vibrations" da! 

Skrevet
18 timer siden, Honey Dew skrev:

Fordi det er stygt gjort å gi en slik gave

Stygt å ville gi en gave som gir nytelse? Kan ikke være mye glad i sex og onani da. Vil du ikke ha den så gi den tilbake hvis det er så en fæl ting å få. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Axl said:

Stygt å ville gi en gave som gir nytelse? Kan ikke være mye glad i sex og onani da. Vil du ikke ha den så gi den tilbake hvis det er så en fæl ting å få. 

Det er i alle tilfeller stygt å gi en gave som egentlig er en gave til seg selv. Det er som om han var interessert i fotball mens damen ikke var opptatt av det, så gir han 1 år abonnement på fotballkanal til fruen. Fotball kan gi nytelse for noen, ikke alle.

Anonymkode: 6e4b9...cb5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...