Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde du tenkt om du fikk en svær dildo i forsinket bursdagsgave av kjæresten som du har vært med i snart ti år? Ikke rundt tall. 

Fikk det og er litt skuffa. Var i sjokk egentlig. Virka litt som han kjøpe den til seg selv fordi han likte tanken på at jeg skulle bruke den.  Hadde dildo fra før av og ønsker ikke å bruke en sånn svær en på meg selv.

Anonymkode: 9560c...f6d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elendig. Dårlig stil. 

Anonymkode: 46b93...633

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Huff nei! Totalt smakløst og komplett idiotisk gjort. Jeg hadde virkelig begynt å lure på hvem i alle dager jeg var sammen med som kunne tro dette var en god ide!

Anonymkode: de1fc...724

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg trodde han tulla..men nei..

Anonymkode: 9560c...f6d

Skrevet

Kanskje han trodde du ville blitt glad for noe nytt i sexlivet deres? Ser for meg at det var et tappert forsøk på et eller annet sexy. Jobber i en erotisk butikk og jeg har så mange menn innom som skal kjøpe dildo til dama og peiser på med de største sakene. Selvom jeg mange ganger tror damene kanskje ville valgt litt andre greier til seg selv...

Mannfolk logikk: stort er bra!

....

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde tatt det som en dårlig spøk og gitt han en dildo i gave tilbake. Gjerne samme dildoen, pakket inn og sagt baby jeg er så glad i deg så ville gi deg en overraskelse. Gjerne presentert med sexy undertøy på. Skulle likt å se ansiktet hans når han fikk inntrykk av at den skulle brukes på han i stedet for meg ja!

Jeg er glad i store dildoer, men syns ikke det passer seg at kjæresten kjøper en bare fordi han tenner på å bruke det på meg uten at vi har snakket om det først

Anonymkode: 1f3ef...d1b

• Liker 3
Skrevet

Hadde blitt mildt sagt rasende

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

He he her var det mange pripne damer gitt. 

Anonymkode: 86589...a3b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Usmakelig. En gave til seg selv. Gi meg parfyme, sexy undertøy, eller weekend til paris. Ikke en jækla plastikk kuk !!!😤

Anonymkode: ce4e6...918

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde blitt fly forbanna.

Skrevet (endret)

Hadde jeg nok ikke satt særlig pris på i denne settingen, men mest fordi jeg ser på bursdag som en tid til å finne på noe hyggelig sammen som ikke bare er linket til sex. Noe fancy gave trenger jeg ikke.

Endret av annebanane
  • Liker 3
Skrevet

Å herregud! Jeg hadde flira 😂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har opplevd lignende selv, i sjokk begynte jeg å gråte. Ikke en grei ting å gjøre med mindre man er HELT sikker på at den andre ønsker det. 

Anonymkode: 9c003...4d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde blitt sur fordi han hadde gjort det av egoistiske grunner da han vet at jeg ikke vil ha noe stort. 

Anonymkode: 8e1d3...447

• Liker 1
Skrevet

Hadde blitt glad jeg! Helt supert om han kjøper sexleketøy av diverse slag i gaver til meg. Men jeg vil jo sette pris på om det er ting han vet jeg kan tenke meg... 😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Catalina Culès skrev:

Hadde blitt fly forbanna.

Hæ? 😂 Så hårsår du er da!

Anonymkode: 43a9d...956

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Honey Dew skrev:

Hadde blitt mildt sagt rasende

Fordi?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd lignende selv, i sjokk begynte jeg å gråte. Ikke en grei ting å gjøre med mindre man er HELT sikker på at den andre ønsker det. 

Anonymkode: 9c003...4d6

Fy så kjipt! :hug:

Anonymkode: de1fc...724

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi?

Fordi det er stygt gjort å gi en slik gave

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...