Gå til innhold
AnonymBruker

Trene alene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Trener du alene på treningssenteret? Jeg er nybegynner og kjenner jeg ikke har så lyst til å gå dit alene. Jeg kjenner ikke apparatene så godt ennå og føler meg litt klønete. I tillegg er jeg overvektig og vet mange ser ned på (tenker vi er dumme) overvektige. 

Anonymkode: 14562...591

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sphynx

Jeg synes det er veldig vanskelig å trene alene. Trente med venninna mi før og det var mye lettere. Nå jobber vi om hverandre og trening sammen skjer ikke. Hun trener alene av og til, men jeg synes det er ubehagelig. (Jeg er også tykk) Føler med deg, TS!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Heisann1234

Jeg har aldri vært tykk men det er like ubehagelig de første gangene man trener alene. Bare press deg selv gjennom det og etter et par ganger så tenker du ikke på det mer :))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ta musikk på ørene og bare gjør det. I begynnelsen kan du jo gå for trygge aparater og det du mestrer best? 

Det satt langt inne hos meg å trene alene, men når jeg først gjorde det, så føltes det bedre enn å trene sammen med noen :) jeg elsker å gjøre mine ting i mitt tempo :) 

Anonymkode: 26137...e7c

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jordbærkake34532

Begynte selv og trene på treningsenter for noen få måneder siden. Var ekkelt de første gangene, men så gikk det over. Fikk også beskjed og henvende meg i resepsjonen om jeg trengte noe hjelp. Et tips kan være og undersøke når det er mest aktivitet der, hos meg har jeg ofte treningsenteret for meg selv på kveldstid.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
VinterRose

Trener stort sett alltid alene, og trives best med det! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Inwe