AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Skrevet 10. mai 2018 Jeg er ei jente på 21 år og sliter med angst. Jeg fikk hjelp før, men så ble jeg frisk, men nå har jeg fått tilbakefall. Jeg er redd for å dø. Jeg synes det er kjempe ubehagelig og være alene. Jeg føler jeg må være med mennesker hele tiden fordi da føler jeg meg trygg. Jeg går på folkehøgskole, men går ut av skolen om 2 dager. Jeg har i det siste vært redd for å legge meg. Jeg utsetter leggetiden hele tiden, fordi jeg gruer meg til jeg kommer alene til rommet. Jeg klarer ikke helt å beskrive følelsen min, men jeg føler på en engstelse på ett eller annet. Det går helt greit på dagen, men på kvelden kommer den snikende. Jeg er bare redd. Jeg gleder meg til å flytte hjem til mamma og pappa igjen, fordi da har jeg de rundt meg uansett. Jeg har mange venner på skolen her, men klarer ikke snakke om det til. Jeg er redd de skal tro jeg er gal. Eller at de tror at jeg ikke har angst siden ordet blir misbrukt hele tiden. Alikevel så føler jeg meg så alene selvom jeg har venner her. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Har noen kjent på det samme før? Anonymkode: a66a6...488
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #2 Skrevet 10. mai 2018 Hei. Jeg er litt eldre enn deg, men jeg vet hvordan du har d, jeg kjenner på dette med angst selv innimellom. Det er veldig ekkelt og føles som frykt. Når jeg har angst så gruer jeg å meg til jeg må legge meg. Men prøv å finn noe som får tankene over på noe annet. Legg deg å se på en koselig film for eksempel, en som gjør deg glad og gir deg gode følelser. Eller hør på musikk som gir deg gode følelser. Prøv å gjør leggetiden til noe koselig og positivt, det samme når du er alene ellers og kjenner angsten komme. Det er såklart ikke alltid det hjelper, men der er verdt å prøve. Det er viktig å klare å trives i sitt eget selskap. Anonymkode: 6d9c2...2cb
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Skrevet 10. mai 2018 Ja, jeg har hatt det akkurat som deg i perioder. Du må få hjelp <3 Anonymkode: 8df3e...74e
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2018 #4 Skrevet 11. mai 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. Jeg er litt eldre enn deg, men jeg vet hvordan du har d, jeg kjenner på dette med angst selv innimellom. Det er veldig ekkelt og føles som frykt. Når jeg har angst så gruer jeg å meg til jeg må legge meg. Men prøv å finn noe som får tankene over på noe annet. Legg deg å se på en koselig film for eksempel, en som gjør deg glad og gir deg gode følelser. Eller hør på musikk som gir deg gode følelser. Prøv å gjør leggetiden til noe koselig og positivt, det samme når du er alene ellers og kjenner angsten komme. Det er såklart ikke alltid det hjelper, men der er verdt å prøve. Det er viktig å klare å trives i sitt eget selskap. Anonymkode: 6d9c2...2cb Takk, jeg trivdes best i mitt eget selskap før, men det har blitt helt snudd om fordi jeg blir redd. Det er litt uforklarlig det jeg føler. Så jeg må finne en måte å klare det på igjen. TS Anonymkode: a66a6...488
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå