AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #21 Skrevet 12. mai 2018 Og hold hundene unna butikken. Dyr skal ikke være i en matbutikk, det er drittekkelt! Anonymkode: 6f8e7...332 9
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #23 Skrevet 12. mai 2018 Det ts gjør er selve oppskriften på en nervøs hund. Trist at folk ikke kan lese seg ordentlig opp på hundespråk og lignende FØR de anskaffer hund. Stakkars dyr. Anonymkode: 23cc2...d3f 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #24 Skrevet 12. mai 2018 Jeg blir faktisk ikke sjokkert om dette er sant 😂 fader så mye dumt folk gjør med de stakkars dyrene. Å dette er en trend som kom etter at Paris hilton konstant bar rundt på den lille rotta si. Har noen noensinne sett den hunden gå sjøl? Anonymkode: b6e44...18d 3
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #25 Skrevet 12. mai 2018 Jeg har hundetrille til min. Fåes kjøpt i dyrebutikker og på nett. Jeg bruker den kun på reise, på toget for eksempel, så hun ikke trenger å bli tråkket på av folk, og at hun ikke trenger å ligge på gulvet. Hun har også HD og artrose, og hvis vi må gå langt er det greit at hun sitter oppi der. Har ikke en chihuahua, de er lette de kan sitte på armen, eller du kan kjøpe en sekk beregnet for hunder du kan ha på ryggen, eller bæremeis du kan ha foran. Hunden min er stor for sekk og hundebag. Om folk syns det er rart driter jeg i. Det er tross alt en hundetrille, og for hunden min sitt beste. Anonymkode: 35994...491 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #26 Skrevet 12. mai 2018 Man vet at man burde fått barn for en del år siden når man begynner å behandle kjæledyret sitt som en baby. Kast p-pillene og få deg en ekte unge TS! Anonymkode: 7b3da...e46 5
Sphynx Skrevet 12. mai 2018 #27 Skrevet 12. mai 2018 Lenge leve ''galskapen''! Jeg skal få meg vogn til kattene mine å ta de med ut en tur. 4
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #28 Skrevet 12. mai 2018 17 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har hundetrille til min. Fåes kjøpt i dyrebutikker og på nett. Jeg bruker den kun på reise, på toget for eksempel, så hun ikke trenger å bli tråkket på av folk, og at hun ikke trenger å ligge på gulvet. Hun har også HD og artrose, og hvis vi må gå langt er det greit at hun sitter oppi der. Har ikke en chihuahua, de er lette de kan sitte på armen, eller du kan kjøpe en sekk beregnet for hunder du kan ha på ryggen, eller bæremeis du kan ha foran. Hunden min er stor for sekk og hundebag. Om folk syns det er rart driter jeg i. Det er tross alt en hundetrille, og for hunden min sitt beste. Anonymkode: 35994...491 Tydeligvis. For meg er du likestilt med de sprø damene som spaserer rundt med en dukke i barnevogn Anonymkode: 7b3da...e46 7
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #29 Skrevet 12. mai 2018 7 minutter siden, Sphynx skrev: Lenge leve ''galskapen''! Jeg skal få meg vogn til kattene mine å ta de med ut en tur. Jeg så ei dame for mange år siden som trillet katten sin i barnevogn. Det var en sånn gammeldags modell med kalesje og katten var bundet fast og satt oppå dyna Finnes minst like mange rare kattefolk! Anonymkode: 458b2...d6b 2
Sphynx Skrevet 12. mai 2018 #30 Skrevet 12. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg så ei dame for mange år siden som trillet katten sin i barnevogn. Det var en sånn gammeldags modell med kalesje og katten var bundet fast og satt oppå dyna Finnes minst like mange rare kattefolk! Anonymkode: 458b2...d6b Hærlig!
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #31 Skrevet 12. mai 2018 Merkelig at kjæresten din nekter å trille rundt på noe slikt Anonymkode: 458b2...d6b 6
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #32 Skrevet 12. mai 2018 Hvorfor skal dere ha sånne skrøpelige designerhunder som blir syke bare man blåser på dem og brekker bein bare man hopper fra sofaen? Du får deg altså ikke et kjæledyr men en pleiepasient. Det er jo deres etterspørsel som får folk til å avle frem sånne dyr som garantert blir syke og lever i store smerter! Det er jo dyremishandling på høyt nivå. Anonymkode: 6f8e7...332 6
Gjest PaN Skrevet 12. mai 2018 #33 Skrevet 12. mai 2018 Jeg blir så jævlig lei av å se svarene i tråder som dette, hun beskriver hunden som nervøs blant mye folk og har løst problemet med å ha den i vogn. Da får hunden være med folk samtidig at den ikke blir overveldet. Er det sånn at dere føler trang for å skrive nedsettende ting om et menneske fordi det gjør noe som er unormalt? Er det klassifisert som troll innlegg når man bruker vogn? Hvis det er slik så har dere fantastisk liten Idè om hva troll faktisk er. Jeg syns forøvrig det var en fin løsning så lenge det ikke skjer hele tiden, og at du faktisk går turer med den.
Gjest Anthrax Skrevet 12. mai 2018 #34 Skrevet 12. mai 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva faen betyr det? Anonymkode: b5ced...c53 At hunden ikke får være hund. Den skal gå selv, den skal sosialiseres, ikke skjermes. Slike hunder blir ofte gneldrebikkjer med forkjærlighet KUN for "mamma" og er jævlig å ha med på klinikken.
Gjest Newroz Skrevet 12. mai 2018 #35 Skrevet 12. mai 2018 42 minutter siden, PussLe skrev: Jeg blir så jævlig lei av å se svarene i tråder som dette, hun beskriver hunden som nervøs blant mye folk og har løst problemet med å ha den i vogn. Da får hunden være med folk samtidig at den ikke blir overveldet. Er det sånn at dere føler trang for å skrive nedsettende ting om et menneske fordi det gjør noe som er unormalt? Er det klassifisert som troll innlegg når man bruker vogn? Hvis det er slik så har dere fantastisk liten Idè om hva troll faktisk er. Jeg syns forøvrig det var en fin løsning så lenge det ikke skjer hele tiden, og at du faktisk går turer med den. Blir hunden nervøs av å være rundt mye folk er absolutt ikke vogn til hunden en god løsning. Da må man enten trene på å være rundt mange folk, så hunden faktisk blir trygg på situasjonen eller så må hunden rett og slett få fred, og få være hjemme og heller få turer i omgivelser hvor den faktisk kan ha det godt.
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #36 Skrevet 12. mai 2018 2 timer siden, Siv85 skrev: Glad jeg har katt jeg Er de lettere å frakte i vogn? Anonymkode: dbe07...fe2 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #37 Skrevet 12. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal dere ha sånne skrøpelige designerhunder som blir syke bare man blåser på dem og brekker bein bare man hopper fra sofaen? Du får deg altså ikke et kjæledyr men en pleiepasient. Det er jo deres etterspørsel som får folk til å avle frem sånne dyr som garantert blir syke og lever i store smerter! Det er jo dyremishandling på høyt nivå. Anonymkode: 6f8e7...332 Chiuauaua kan være små tøffinger det. De blir til hva en gjør dem til. Anonymkode: d7c85...539 5
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2018 #38 Skrevet 12. mai 2018 Jeg tror noen driver og ironiserer over at mange menneskeligjør hunder. Så vet jeg at noen har vogn til hunder. Det er dyremishandling i mitt syn. Null respekt for at hunder er hunder, og ikke mennesker. Burde bli nektet å ha hund. Anonymkode: d7c85...539 1
Pal Fungi Skrevet 12. mai 2018 #39 Skrevet 12. mai 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er de lettere å frakte i vogn? Anonymkode: dbe07...fe2 Nei, de er bare mer selvstendige 1
Pal Fungi Skrevet 12. mai 2018 #40 Skrevet 12. mai 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så ei dame for mange år siden som trillet katten sin i barnevogn. Det var en sånn gammeldags modell med kalesje og katten var bundet fast og satt oppå dyna Finnes minst like mange rare kattefolk! Anonymkode: 458b2...d6b Jeg gjorde også det da jeg var liten, men katten var ikke bundet fast, det er jo bare slemt. Og det var bare innendørs hjemme. Kunne aldri falt meg inn å gjøre noe sånt nå 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå