Gå til innhold

Har barnevogn til min chihuahua

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min respekterer ikke at jeg må ha barnevogn til min chihuahua for å frakte ham rundt omkring når han er med meg på ærender. Dette er fordi han ikke kan gå når jeg skal ærender, for han blir så overveldet av alt som skjer at han trakker i føttene på meg. Dette har jeg løst på en helt suveren måte med barnevognen. Men samboeren nekter meg å ha barnevognen inne i leiligheten og å trille den for meg ute, så jeg må trille selv med alle posene- og sette den fra meg i fellesarealene i blokken. Hva faen?

Anonymkode: b5ced...c53

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en hund, ikke baby! Slutt å trill den og behandle den som en hund. Forstår mannen din godt

• Liker 39
Gjest Newroz
Skrevet

Jeg har lyst til å skrive at dette må være et troll, men så har jeg jo sett mennesker med hunder i barnevogn før....

Hunden din trenger ikke å være med deg når du skal handle. Du kan uansett ikke ta den med inn i de fleste butikker, og hvis hunden blir nervøs av det så lar du av hensyn til hunden den være hjemme mens du er ute og gjør dine ærend. Så kan du gå en tur med den senere, hvor den får all oppmerksomhet og ikke blir stresset av at det skjer mye rundt han. 

Skrevet

Er nok enig med samboeren der. Beklager

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samboeren min respekterer ikke at jeg må ha barnevogn til min chihuahua for å frakte ham rundt omkring når han er med meg på ærender. Dette er fordi han ikke kan gå når jeg skal ærender, for han blir så overveldet av alt som skjer at han trakker i føttene på meg. Dette har jeg løst på en helt suveren måte med barnevognen. Men samboeren nekter meg å ha barnevognen inne i leiligheten og å trille den for meg ute, så jeg må trille selv med alle posene- og sette den fra meg i fellesarealene i blokken. Hva faen?

Noe som ikke stemmer her...Hvor gammel er du, og hvor har du lært de ordene?

Anonymkode: 5023b...228

• Liker 3
Skrevet

Slutt å behandle dyr som mennesker, det er en hund ikke en baby.

• Liker 5
Skrevet

Dette bør være trolling

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Vinnerloddet skrev:

Er nok enig med samboeren der. Beklager

Det er en slik vogn jeg har, så hva er skjemmende med å ha den inne? Den passer godt inn i interiøret i entreen.

sgokke.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har jeg løst på en helt suveren måte med barnevognen. Men samboeren nekter meg å ha barnevognen inne i leiligheten og å trille den for meg ute, så jeg må trille selv med alle posene- og sette den fra meg i fellesarealene i blokken. 

Så trill den jævla vogna med rotta oppi, selv da vel. Sånn, problem solved:fnise::fart2:

Anonymkode: 444ea...70f

• Liker 9
Gjest Anthrax
Skrevet (endret)

Du virker som veterinærens klassiske mareritt.

- Veterinær.

Endret av Anthrax
AnonymBruker
Skrevet
På 11.5.2018 den 5.20, Anthrax skrev:

Du virker som veterinærens klassiske mareritt.

- Veterinær.

Hva faen betyr det?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva faen betyr det?

Det betyr at en veterinær skjønner at det er dyremishandling og kle på hunder unødvendige klær og stappe de ned i en barnevogn. 

Anonymkode: 4011e...cf5

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann:fnise:

Anonymkode: 458b2...d6b

• Liker 5
Skrevet

Hadde blitt dritflau selv.

• Liker 6
Skrevet

Stakkars hund,en chihuahua er kan gå selv.

• Liker 4
Skrevet

Er du samme samme person som hun som feiret bursdagen til hunden sin med stort selskap og klaget på at samboeren stakk av? 

• Liker 11
Skrevet

La hunden bli hjemme og luft den på en verdig måte når du kommer hjem. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Lenge leve galskapen ja...

Anonymkode: 47d38...5d3

AnonymBruker
Skrevet

hahahahahahahahahahahahahahah i ler meg ihjel:fnise::fnise::link: Verste er jo at det faktisk er noen som triller rundt på hundene sine...altså...!

Anonymkode: 6f8e7...332

• Liker 1
Skrevet

Enkelte hunder kan ha godt av å bli båret/kjørt rundt hvis de ikke klarer å gå langt selv. Da kan man feks ta dem til en park der de kan få løpt rundt. 

Hvorfor tar du med bikkja inn i butikken, det er absurd. Hvis hunden trenger selskap kan du jo handle når samboer er hjemme, eller han kan handle. Det er vel ikke som om hunden skal si hva han har lyst på til middag når dere er på Kiwi?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...