Gå til innhold
AnonymBruker

Hjelp med utdrikningslag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har en venninne som skal gifte seg i sommer. Hun har en relativt stor vennekrets med venner spredt over hele landet, forloveren bor et annet sted en bruden, men utdrikningslaget skal holdes der bruden bor. Problemet er at forloveren er så ufattelig tafatt i planleggingen, og jeg frykter vi står noen dager før utdrikningslaget uten en plan for hva som skal gjøres! Hun har spurt om vi som bor i samme by kan hjelpe til med arrangeringen, noe vi har sagt ja til, men etter det har vi ikke hørt noe. Jeg kjenner ikke denne dama fra tidligere, og forventer egentlig at hun kommer med noen tanker om hva dagen skal inneholde og hva hun kunne tenke seg tips/hjelp til. Svarfristen for å delta er satt kun 10 dager før utdrikningslaget, og det er alt for seint hvis vi skal booke aktiviteter, leie lokale, bestille mat osv. Hun har sletta fb kontoen sin, så kan ikke sende henne en kjapp mld der, da må det bli mail. Vi har visst om bryllupet siden 2016, så det er ikke kort varsel som har vært problemet. Nå tenker jeg at det er best å legge skallen i bløt og ha gode ideer til hvordan et utdrikningslag kan lages på kun noen dagers varsel, uten behov for masse booking og forhåndsbestillinger som ikke kan gjøres tre dager i veien. Og her trenger jeg hjelp av dere, hva kan vi finne på? Utdriting med salg av kondomer, dårlig bekledning gjennom sentrum, sang for penger o.l. utgår. Ellers er alle forslag veldig velkomne :)

Anonymkode: c0e22...43b

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silverferret

Om det er fint vær kan man dra til parken og ha diverse rebusløp/stafettløp/ballspill og leker? I tillegg kan dere ordne en piknikklunsj med sprudlevin :) 

I de fleste utdrikningslag jeg har vært i har forloveren også tatt kontakt med brudgommen i forkant og spurt han en del spørsmål (feks. Hva hadde "bruden" på seg første gang de møttes? Hvem er best på å kjøre bil? Hvem tar oppvasken oftest? osv) Under utdrikningslaget kan man spørre bruden de samme spørsmålene og se om de svarer det samme. Ganske morsomt :)

På kvelden kan dere booke et bord på en restaurant. Eller planlegge grilling eller noe enkelt hjemme hos en av dere? Og for å gjøre litt "flaue" ting, så går det jo an å dra på karaokebar på kvelden og melde på bruden på karokelista?

Bare ideer som poppet opp i hodet her. Ingen av disse tingene trenger å bookes lang tid i forveien, kun litt idémyldring et par dager før ift. aktivitetene i parken, og planlegging av middag.

Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
O.G.

Hva slags type er denne venninnen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her