Gå til innhold

Høye (nike)sokker


Nina84

Anbefalte innlegg

Vi har alle sett trenden de siste vinterene der ungdommen har gått med bare ankler, og det er jamt over enighet om at det er en idiotisk trend.

Men har også merket meg en sommertrend som har vært ganske utbredt spesielt blant guttene, der de går med shorts og (særlig nike) sokker langt opp på leggen i 20 grader pluss. Forstår det ikke er like stor sjanse for å bli syk med denne trenden, men det er jo litt spesielt, er det ikke? Særlig siden det ofte er gjort av de samme som går med korte sokker på vinteren.

 

Hva synes forumet om denne trenden?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil presisere at dette ikke gjelder under trening, men på skole/jobb og fritid generelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn er slik som du beskriver. Ankelsokker på vinteren og høye nikesokker på sommeren. Selv synes jeg det ser idiotisk ut, men som med alt annet er det en trend, og da må man bare la han følge den.

 

Han sa til meg en gang hva poenget var, men husker ikke helt. Tror det var noe om at det ikke var vits å ha på nikesokker på vinteren siden poenget er å vise logoen.

Anonymkode: bf998...d65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikesokkene er jo helt vanlige sokker. Jeg synes det er litt sexy jeg. Helst hvite. Ankelsokker ser litt femi ut på gutter.

Kjæresten min bruker nikesokker over adidassokker og andre merker hele året. Han mener det er komfortabelt med to lag. Drar dem over tights og joggebukser også. Ja til og med over fotballstrømpene når han trener. Og han bruker to lag fotballstrømper under dem. Sover til og med med to par på. 

Anonymkode: bfa87...3d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 14.5.2018 den 0.22, AnonymBruker skrev:

Nikesokkene er jo helt vanlige sokker. Jeg synes det er litt sexy jeg. Helst hvite. Ankelsokker ser litt femi ut på gutter.

Anonymkode: bfa87...3d0

Mye bedre med høye sokker enn ankelsokker på gutter ja. Hørt mange som har klaget på at man får høyt sokkeskille av det, men ser ikke helt problemet. Viser bare at de ikke er femi.

Anonymkode: bf998...d65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...