AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #1 Del Skrevet 10. mai 2018 Leter på vegvesenet sin hjemmeside etter en digital versjon av eu-kontrollseddelen. Skulle gjerne hatt tak i den, og finner den selvsagt ikke i papirformat. Finnes den digitalt? Anonymkode: 36d64...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 10. mai 2018 #2 Del Skrevet 10. mai 2018 Den har ikke du bruk for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Del Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, tdm900 skrev: Den har ikke du bruk for Nei, det er jeg igrunn enig med deg i. Skal selge bilen, og en potensiell kjøper ønsket å se seddelen (Bilen er godkjent, så ser ikke helt poenget) Anonymkode: 36d64...6dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 11. mai 2018 #4 Del Skrevet 11. mai 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er jeg igrunn enig med deg i. Skal selge bilen, og en potensiell kjøper ønsket å se seddelen (Bilen er godkjent, så ser ikke helt poenget) Anonymkode: 36d64...6dd Nei da er det ikke behov for å vise noe. Man finner det jo også ut på vegvesen.no ved å søke på reg.nr på bilen, da kommer det opp der når den er godkjent, og når den utløper. Litt merkelig egentlig fra kjøper...... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvehimmelen Skrevet 14. mai 2018 #5 Del Skrevet 14. mai 2018 På 11.5.2018 den 1.38, AnonymBruker skrev: Nei, det er jeg igrunn enig med deg i. Skal selge bilen, og en potensiell kjøper ønsket å se seddelen (Bilen er godkjent, så ser ikke helt poenget) Anonymkode: 36d64...6dd Dersom den er godkjent, er det ingenting å se. Da er det ingen merknader igjen på seddelen. Det er uansett verkstedet som har utført EU-kontrollen som sitter på den, ikke Vegvesenet. Vegvesenet får bare beskjed om at bilen er godkjent, du kan sjekke når, hvor lenge og antall km under kjøretøysopplysninger på vegvesen.no. Dersom det forelå en mangellapp med feil som er utbedret og nå er godkjent, må du nesten høre med verkstedet for å få denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå