SnoopyBoy Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Ja, er det det? Fant ingen tingom det på nettet. Jeg lurer på dette. Er det sånn at ingenting er åpent i morra?? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, SnoopyBoy skrev: Ja, er det det? Fant ingen tingom det på nettet. Jeg lurer på dette. Er det sånn at ingenting er åpent i morra?? Vet ikke. Narvesen enkelte steder har åpent. Om Mc D står det bare at det kan hende at åpningstidene forandres. Jeg ville ringt i morgen og spurt. Anonymkode: 80e5a...915
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Ja , uavhengige mcdonals er åpne, men ikke de som ligger inni sentere Anonymkode: db0af...04d 1
SnoopyBoy Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #4 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja , uavhengige mcdonals er åpne, men ikke de som ligger inni sentere Anonymkode: db0af...04d Ok, har en uavhengig. Hvertfall aldri vært bortei at den ikke er åpen. Men trodde det var sånn at ingen ting var åpent. Ikke en gang søndagsbutikker.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja , uavhengige mcdonals er åpne, men ikke de som ligger inni sentere Anonymkode: db0af...04d Ikke nødvendigvis riktig. F.eks. har McDonalds Liertoppen, Gulskogen og Sandvika inngang utenfra og kan holde åpent uavhengig av senteret, så kan være at de holder åpent til tross for at senteret er stengt. Anonymkode: 63b57...3ff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, SnoopyBoy skrev: Ok, har en uavhengig. Hvertfall aldri vært bortei at den ikke er åpen. Men trodde det var sånn at ingen ting var åpent. Ikke en gang søndagsbutikker. Søndagsbutikken til min lokale Kiwi har åpent 10-21 i morgen. Anonymkode: 63b57...3ff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, SnoopyBoy skrev: Ok, har en uavhengig. Hvertfall aldri vært bortei at den ikke er åpen. Men trodde det var sånn at ingen ting var åpent. Ikke en gang søndagsbutikker. Noen døgnåpne seven-eleven har kanskje åpent på heligdager også? Anonymkode: 80e5a...915
SnoopyBoy Skrevet 9. mai 2018 Forfatter #8 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen døgnåpne seven-eleven har kanskje åpent på heligdager også? Anonymkode: 80e5a...915 Ja, våres er åpent uansett. Men det spørs vel på om du bor i storby eller ikke. Jeg bor ien storby. 1
Gjest GoldenLioness Skrevet 10. mai 2018 #9 Skrevet 10. mai 2018 Cafeer og søndagsåpne butikker er åpne her. Tror aldri Mc’eren er stengt?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #10 Skrevet 10. mai 2018 Avhenger av hvilken McDonalds du skal på. Jeg har opplevd i Oslo at noen er åpne og andre stengt på helligager. Hvilken skal du på? Anonymkode: 13d65...755
Kjetil E Skrevet 10. mai 2018 #11 Skrevet 10. mai 2018 20 timer siden, SnoopyBoy skrev: Ok, har en uavhengig. Hvertfall aldri vært bortei at den ikke er åpen. Men trodde det var sånn at ingen ting var åpent. Ikke en gang søndagsbutikker. Selv på de aller mest røde helligdagene, som 1 Juledag og 1 Påskedag har søndagsåpne butikker åpne. Ihvertfall her i Bærum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå