Gå til innhold

Prioritering ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mine foreldre har 2 barn og 5 barnebarn, de bor nærmest meg og mine 3 barn, men kommer sjelden/aldri borti døra å sier hei( 5 min å kjøre), men ringer å maser om vi kommer på besøk ( lettere for 2 voksne å flytte på seg enn å dra 2 voksne 3 barn ut når man har en travel hverdag og helg

Mitt søsken har 2 barn som de reiser til oftere enn de er det 3.5 time reise veg, de har vært der da det eldste begynte på skolen, så skal der også nå når den begynner, flere 17 mai feiringer har de også vært med på, med mine 3 aldri en 1 skoledag, aldri 17 mai, ingen av barna er født samme år heller så skolestart kunne de fått med seg på alle 5 om de ville, spurte senest i dag om de skulle se på toget å være med oss på skolen etterpå, fikk da vite de skulle reise til mitt søsken, i fjor var de der også, kjenner det er sårt da barna spør meg om de også skal være med på 17 mai, mine foreldre sier også de kjenner bedre mitt søskens barn enn mine, men har de jo lagt opp til selv mener jo jeg

 

Måtte bare få ut frustrasjonen

Anonymkode: 007e9...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig spesielt av foreldrene dine, så skjønner deg godt. 

Anonymkode: 4edf2...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre gått så langt at 2 av våre barn ikke vil være med til dem når vi skal på besøk der, da de blir bla kalt søskenbarnas navn, de blir behandlet som små barn, de bryr seg ikke om oss osv

Skal være sagt at fra jeg var ung voksen har jeg blitt satt i skyggen av mitt søsken, da jeg har en vanlig 7-15 jobb å er yrkesutdannet, mitt søsken er høyere utdannet, men pdd arbeidsledig, men har tydeligvis ingen økonomiske begrensninger når det gjelder ferie/uteliv etc

Ts

Anonymkode: 007e9...a3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...