AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Del Skrevet 9. mai 2018 Har andre opplevd dette? Så i nettbanken, at det var kommet noen tusen inn på konto fra Autopass i dag, og inne på autopass står saldoen på minus. Betalte inn i februar, og nå har jeg fått mer enn det tilbake. Må vel være en feil? Men før jeg kontakter dem, tenkte jeg å høre om andre vet om noe hva dette er. Anonymkode: e1fba...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 10. mai 2018 #2 Del Skrevet 10. mai 2018 Alt er i orden, de skal gå fra forskuddsbetaling til etterskuddsbetaling, du vil få månedlig krav på dine bompasseringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #3 Del Skrevet 10. mai 2018 Javel, kan ikke huske å ha hørt om det. Har du eller noen link til mer info om dette? Anonymkode: e1fba...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #4 Del Skrevet 10. mai 2018 Trenger ikke, jeg fant det.https://ferde.no/2018/03/endring-takst-rabattsystem-01-04-18/ Dret var jo positivt det, fikk jo nesten 6000 kr tilbake. Jøje meg, var sikker på det var en feil. Anonymkode: e1fba...050 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2018 #5 Del Skrevet 13. mai 2018 På 9.5.2018 den 21.44, AnonymBruker skrev: Har andre opplevd dette? Så i nettbanken, at det var kommet noen tusen inn på konto fra Autopass i dag, og inne på autopass står saldoen på minus. Betalte inn i februar, og nå har jeg fått mer enn det tilbake. Må vel være en feil? Men før jeg kontakter dem, tenkte jeg å høre om andre vet om noe hva dette er. Anonymkode: e1fba...050 Systemet legges om i bomringen i Bergen. Det kan være forklaringen om du bor der? Anonymkode: 9126d...18f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå