Gå til innhold

dama gir "junior" veldig lite oppmerksomhet

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner liker ikke peniser. De tolerer den, men liker den ikke. Den gjør kvinner tvert i mot sinte. Jo mindre penisen er, desto sintere blir de. Din pikk er litt over snittet, så sinnet er ikke like uttalt. 

Anonymkode: a7471...dda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Axl skrev:

Den må ikke være så feit for å gi nytelse da smarting. Ikke det som avgjør om ei dame nyter sexen eller ikke. 

Ikke meg du skrev til, men må bare få frem i den debatten at såklart er størrelsen avgjørende/medvirkende til om vi nyter sexen eller ikke. Er penisen tynn som en pipestilk eller wienerpølse kan man likegjerne droppe samleiet for det gir jo ingen nytelse å bli penetrert av en syltynn pikk. Husk at kvinner er ikke like sensitive i vagina og åpningen som det menns penis og penishode er, så det trengs mer til for å stimulere ordentlig.

Anonymkode: 0bdff...b5a

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke meg du skrev til, men må bare få frem i den debatten at såklart er størrelsen avgjørende/medvirkende til om vi nyter sexen eller ikke. Er penisen tynn som en pipestilk eller wienerpølse kan man likegjerne droppe samleiet for det gir jo ingen nytelse å bli penetrert av en syltynn pikk. Husk at kvinner er ikke like sensitive i vagina og åpningen som det menns penis og penishode er, så det trengs mer til for å stimulere ordentlig.

Vær så snill å bare snakk for deg selv, og ikke et helt kjønn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min type har vært litt sånn at han oppfordrer meg til å suge ham, tar hånden min og legger på penisen sin osv - jeg har gitt den oppmerksomhet, men han er av typen som vil ha noe der hele tiden. I det siste har jeg begynt å holde tilbake, og er han kåt har han gjerne begynt å ta på seg seg for å være tydelig med hva han ønsker. Da har jeg sagt; "du kommer lenger med å ta på meg enn å ta på deg" osv. Dette er rett og slett fordi når jeg har tatt på ham en stund, noe han liker uavhengig av sex eller ikke, blir han plutselig klar og sex og setter igang, uten at jeg har fått noe oppmerksomhet, og da er han for giret til å gi meg noe for at jeg også skal bli klar.

Misliker virkelig å gjøre det på denne måten, men sexen blir jo også bedre for ham om jeg er interessert. Så ja, poenget mitt er at du må vite at du gir henne nok oppmerksomhet før du irriterer deg over hennes fravær - det kan ligge noe der. 

Anonymkode: b5bcb...ed9

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Axl skrev:

Det er vel ikke alltid så smart. Bedre at hun leder hånden selv. 

Den må ikke være så feit for å gi nytelse da smarting. Ikke det som avgjør om ei dame nyter sexen eller ikke. 

Mulig hun blir skremt hvis hun er veldig fersk. Men personlig så liker jeg at mannen leder hånden min ned, at han ønsker at jeg skal ta på han. Men klart, noen kan ta det feil. 

Anonymkode: d3c7f...030

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes en grense, men den må ikke være en viss tykkelse heller. Viktigere at han vet hvordan den brukes.

AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Axl skrev:

Finnes en grense, men den må ikke være en viss tykkelse heller. Viktigere at han vet hvordan den brukes.

en ekte kvinne nyter best en feit pikk. sånn er det bare, det er anatomi

Anonymkode: ddf23...51d

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en ekte kvinne nyter best en feit pikk. sånn er det bare, det er anatomi

Finnes de som er så trange at de synes det blir for vondt. 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Axl skrev:

Finnes de som er så trange at de synes det blir for vondt. 

vaginisme heter det og det kan man oppsøke legen med for å få hjelp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...