Gå til innhold

Blir jeg lurt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i et lignende «forhold». Når vi er sammen er alt bra og vi har det fantastisk koselig. 

Men det kan gå en uke uten at han tar kontakt og hvis jeg sender en mld kan det ta et døgn før han svarer. 

Jeg har tatt det opp med han og han sier han vil ha et forhold med meg men er feig fordi han er redd. Han holder meg på avstand fordi han er redd at jeg skal kommer for nære!

Om jeg tror han er noe annet..

Vi har har holdt på slik i over et år nå og jeg har flere ganger kuttet kontakten med han,men plutselig ringer han og vi har en kjempe fin samtale og jeg tror at ting skal bedre seg.

veldig lett å gi andre råd når jeg ikke klarer å ta mitt eget..men Finn deg en som ikke gjør deg usikker og som gjør alt for å vise deg at han bryr seg om deg.

Jeg har tatt steget om å kutte han ut for godt! Han kaster bort tiden min og jeg orker ikke finne meg i det! Da vil jeg heller være alene enn å være med noen som får meg til å føle at jeg er alene. 

Anonymkode: 463c8...e98

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg også må kutte ut min for godt. Er ikke noe greit å gå slik og være usikker på hva han egentlig vil. Han er så av og på at jeg begynner å tvile på meg selv og min egen verdi! Lurer på hva jeg har sagt galt, om han egentlig liker meg osv. Han får meg til å føle meg dum når jeg sender meldinger, men ikke får svar. Har vært sånn idag. Jeg maser ikke da, men når man sender melding, forventer man svar. Det som er noe dritt, er at når han gir meg oppmerksomhet igjen, så lar jeg meg dra inn med en gang. Har aldri opplevd en fyr som har vært sånn før. 

Jeg skal prøve å gå ut sammen med venninner, og drite i han i helga. Hvis jeg møter han, eller han tar kontakt, skal jeg ikke bite på. 

Anonymkode: ca7ae...087

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert ikke noe spill, men det er bare tullete å kaste bort tid på menn som ikke gidder prioritere deg nok til å svare på melding engang. Det er ikke personer som egner seg til forhold. Det eneste de får til er å såre og skuffe andre dag ut og dag inn.

Anonymkode: 8a2a1...e64

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2018 den 20.08, AnonymBruker skrev:

Blir sprø av forholdet mellom meg og en fyr nå. Vi møttes for noen mnd siden, har snakket veldig mye, hengt sammen og har hatt sex noen ganger. Føler han til tider er skikkelig keen, omtaler meg som drømmedama osv. Samtidig kan han være veldig «kald», droppe å svare på snap/ meldinger mellom de gangene vi møtes. Tviler av og til på hva han egentlig vil! Dette driver meg til vannvidd. Får til tider følelsen av at han lurer meg.. Prøver å forholde meg kald tilbake når han er det mot meg, men det er vanskelig. Synes det er så rart når vi deler så mye, så plutselig ignorerer han meg helt i en dag eller to. Blir gal, samtidig får jeg en lykkerus når han da tar kontakt igjen. Spiller han et spill? 

Anonymkode: ca7ae...087

Opplevde akkurat det samme med en fyr for et par år siden. Han sa til og med at vi var i et forhold, men jeg fant fort ut via en felles venn at han drev med flere andre jenter samtidig. 

Anonymkode: 9388e...8d7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...