AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Blir sprø av forholdet mellom meg og en fyr nå. Vi møttes for noen mnd siden, har snakket veldig mye, hengt sammen og har hatt sex noen ganger. Føler han til tider er skikkelig keen, omtaler meg som drømmedama osv. Samtidig kan han være veldig «kald», droppe å svare på snap/ meldinger mellom de gangene vi møtes. Tviler av og til på hva han egentlig vil! Dette driver meg til vannvidd. Får til tider følelsen av at han lurer meg.. Prøver å forholde meg kald tilbake når han er det mot meg, men det er vanskelig. Synes det er så rart når vi deler så mye, så plutselig ignorerer han meg helt i en dag eller to. Blir gal, samtidig får jeg en lykkerus når han da tar kontakt igjen. Spiller han et spill? Anonymkode: ca7ae...087
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Aldri få følelser for en mann, for de er ikke i stand til å føle noe tilbake. Hvis man blir lei seg over å ha blitt dumpa så vil ingen mann relatere seg til det, siden de ikke har følelser.. Så jeg anbefaler å bare holde deg opptatt. Ikkje svar med en gang han kontakter deg. Prøver han å ta på deg så klaps bort hånden hans. Anonymkode: 93607...9f1 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Ja. Og jo lenger du finner deg i det jo vanskeligere blir det å kutte han ut. Jeg har brent meg på dette flere ganger nå hvor jeg ikke har sett at jeg kun er en knulledukke for disse mennene. Og de vet akkurat hva de skal si for at du skal bli og være tilgjengelig til neste gang Anonymkode: 1028d...907 4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir sprø av forholdet mellom meg og en fyr nå. Vi møttes for noen mnd siden, har snakket veldig mye, hengt sammen og har hatt sex noen ganger. Føler han til tider er skikkelig keen, omtaler meg som drømmedama osv. Samtidig kan han være veldig «kald», droppe å svare på snap/ meldinger mellom de gangene vi møtes. Tviler av og til på hva han egentlig vil! Dette driver meg til vannvidd. Får til tider følelsen av at han lurer meg.. Prøver å forholde meg kald tilbake når han er det mot meg, men det er vanskelig. Synes det er så rart når vi deler så mye, så plutselig ignorerer han meg helt i en dag eller to. Blir gal, samtidig får jeg en lykkerus når han da tar kontakt igjen. Spiller han et spill? Anonymkode: ca7ae...087 Han leker med deg. Aksepter spillet hans eller hev deg over smålighetene og respektløsheten hans og kutt han ut. Anonymkode: fa697...63e 4
mjauritz Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Snakk med han om det? Kanskje han har gode grunner for å ikke svare alltid? 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Snakk med ham! Spør ham om hva han ser for seg videre. Ikke bruk tid på leke kald eller analysere hva han driver med. Anonymkode: 480d3...14b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Og jo lenger du finner deg i det jo vanskeligere blir det å kutte han ut. Jeg har brent meg på dette flere ganger nå hvor jeg ikke har sett at jeg kun er en knulledukke for disse mennene. Og de vet akkurat hva de skal si for at du skal bli og være tilgjengelig til neste gang Anonymkode: 1028d...907 Nettopp slik jeg frykter det er. Hvordan kan han være så god mot meg når vi er sammen, hvis han egentlig ikke bryr seg.. Gir opp menn snart. Alt handler om sex. Anonymkode: ca7ae...087
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 11 minutter siden, mjauritz skrev: Snakk med han om det? Kanskje han har gode grunner for å ikke svare alltid? Tør ikke ta det opp, vil ikke virke needy. Han legger ut på stories, men svarer ikke på personlig snap jeg sender, feks. Han kan være aktiv lenge på messenger uten å svare meg. Skjønner ingenting. Så kan han plutselig være veldig på igjen. Når vi fysisk er sammen, får han ikke nok av meg. Anonymkode: ca7ae...087
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nettopp slik jeg frykter det er. Hvordan kan han være så god mot meg når vi er sammen, hvis han egentlig ikke bryr seg.. Gir opp menn snart. Alt handler om sex. Anonymkode: ca7ae...087 Husk at ikke alle menn er sånn. Det finnes mange flotte mannfolk der ute. Og når du finner en av de vil du tenke tilbake på han her og lure på hvorfor du gadd kaste bort tida på han. Tips: hold litt tilbake neste gang du møter en mann du liker. Ikke hopp til køys med han ved første anledning. Gjør han mer nysgjerrig på deg! Vis at du ønsker å bli bedre kjent med han. Du merker fort hvis han kun er ute etter sex og sånne useriøse fuckboys vil du ikke ha noe mer av. Anonymkode: 1028d...907 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Husk at ikke alle menn er sånn. Det finnes mange flotte mannfolk der ute. Og når du finner en av de vil du tenke tilbake på han her og lure på hvorfor du gadd kaste bort tida på han. Tips: hold litt tilbake neste gang du møter en mann du liker. Ikke hopp til køys med han ved første anledning. Gjør han mer nysgjerrig på deg! Vis at du ønsker å bli bedre kjent med han. Du merker fort hvis han kun er ute etter sex og sånne useriøse fuckboys vil du ikke ha noe mer av. Anonymkode: 1028d...907 Ja, skjønner mer og mer at han er en fuckboy. Har vært single i snart ett år, kom ut fra et 6 år langt forhold som starta da jeg var 17, så skjønner vel ikke helt hvordan ting fungerer. Men er så skuffa. Liker han her så utrolig godt, når han er god mot meg vel og merke. Når han ignorerer meg, «hater» jeg han. Anonymkode: ca7ae...087
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke ta det opp, vil ikke virke needy. Anonymkode: ca7ae...087 Du er ikke needy når du står opp for deg selv. Det er sånn du finner deg en bra kjæreste. Om du stikker nå går du potensielt glipp av en bra mann. Alt du tolker her baserer seg på at han ikke er noe særlig god på å holde kontakt over melding. Og det gjelder etter min erfaring mange menn. Inkludert kjæresten min, han har blitt noe bedre, men er fortsatt ikke særlig flink. Anonymkode: 480d3...14b 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, skjønner mer og mer at han er en fuckboy. Har vært single i snart ett år, kom ut fra et 6 år langt forhold som starta da jeg var 17, så skjønner vel ikke helt hvordan ting fungerer. Men er så skuffa. Liker han her så utrolig godt, når han er god mot meg vel og merke. Når han ignorerer meg, «hater» jeg han. Anonymkode: ca7ae...087 Se noen videoer av mindfull attraction på youtube, han beskriver slike teknikker som av/på. Anonymkode: 7851c...857
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 2 hours ago, AnonymBruker said: Svar til trådtittel: Anonymkode: ca7ae...087 Ja. Anonymkode: 66334...544
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke ta det opp, vil ikke virke needy. Anonymkode: ca7ae...087 Det med å være needy er om du f.eks sender en melding... og 30 minutter etterpå etterlyser svar.. etterfulgt av enda mer meldinger. At han ikke svarer på 2 dager, da hadde jeg blitt sur. Synest du skal ta det opp med han. Anonymkode: 83de5...18c 3
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #15 Skrevet 9. mai 2018 Bare kutt han ut. Blokker over alt. Fyren utnytter deg. Du har ingenting å tape på å droppe han. Anonymkode: ee97d...fe5 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #16 Skrevet 10. mai 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke ta det opp, vil ikke virke needy. Han legger ut på stories, men svarer ikke på personlig snap jeg sender, feks. Han kan være aktiv lenge på messenger uten å svare meg. Skjønner ingenting. Så kan han plutselig være veldig på igjen. Når vi fysisk er sammen, får han ikke nok av meg. Anonymkode: ca7ae...087 Da er han nok ikke egentlig interessert i deg... men han vil treffe deg, ha kontakt og ha sex. Men ikke ha deg for nær utenom det. Jeg har lenge datet en mann som alltid har svart meg raskt på mine meldinger. Hvis han ikke hadde gjort det, hadde jeg ikke orket å ha kontakt. Hva med å ikke sende noe meldinger på et 2-3 uker? Anonymkode: 8645e...ec9
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #17 Skrevet 10. mai 2018 13 hours ago, AnonymBruker said: Tør ikke ta det opp, vil ikke virke needy. Han legger ut på stories, men svarer ikke på personlig snap jeg sender, feks. Han kan være aktiv lenge på messenger uten å svare meg. Skjønner ingenting. Så kan han plutselig være veldig på igjen. Når vi fysisk er sammen, får han ikke nok av meg. Anonymkode: ca7ae...087 Jeg har hatt det helt likt. Trodde han var forelsket hver gang vi var sammen, og han skrev som om han var det om vi ikke var sammen den og den dagen, så forsvant han igjen og svarte ikke på dagesvis så jeg trodde han ikke var keen likevel, så var det på av på av på i en evighet. Så selvsagt var jeg bare en lek for han, ser jeg nå i retro-perspektiv. Du skal være glad du ikke forstår deg på han, det betyr nemlig at du ikke kan relatere deg til ond oppførsel. Ikke svar han mer, selv ikke når han plutselig er galant og «svermer» for deg igjen. Han driver sikkert på med fler, og svarer deg ikke siden han da er sammen med med en annen. Anonymkode: 1e62b...397 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #18 Skrevet 10. mai 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir sprø av forholdet mellom meg og en fyr nå. Vi møttes for noen mnd siden, har snakket veldig mye, hengt sammen og har hatt sex noen ganger. Føler han til tider er skikkelig keen, omtaler meg som drømmedama osv. Samtidig kan han være veldig «kald», droppe å svare på snap/ meldinger mellom de gangene vi møtes. Tviler av og til på hva han egentlig vil! Dette driver meg til vannvidd. Får til tider følelsen av at han lurer meg.. Prøver å forholde meg kald tilbake når han er det mot meg, men det er vanskelig. Synes det er så rart når vi deler så mye, så plutselig ignorerer han meg helt i en dag eller to. Blir gal, samtidig får jeg en lykkerus når han da tar kontakt igjen. Spiller han et spill? Anonymkode: ca7ae...087 ja, du har tatt valget å bli forelsket. Må ikke tro du får det perfekte selv om han ser pen ut. Kjærlighet handler om helt andre elementer. Anonymkode: f97c0...62f
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #19 Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: ja, du har tatt valget å bli forelsket. Må ikke tro du får det perfekte selv om han ser pen ut. Kjærlighet handler om helt andre elementer. Anonymkode: f97c0...62f Jeg er ikke trådstarter... men.. ikke helt enig at vi kan velge å bli forelsket. Ja, vi kan velge og bestemme over handlinger... men å bestemme at en IKKE skal få følelser for noen? Ikke enig. Synest alt virker så LETT nå. Vi skal ikke vise for mye følelser, absolutt IKKKE være needy, og så skal vi være sterke og bare komme oss videre til neste. Og det er jo lett for vi har jo all verdens kataloger å velge mellom. Tinder, match.. bla,bla.. Tror nesten det er vanskligere nå å bli forelsket fordi mulighetene er så mange og alt skal skje så fort. Litt på siden dette... Til Ts, ikke sikkert du blir lurt. Men å forelske seg er jo en prosess som kan ta tid. Menn bruker, har jeg forsått lenger tid på å utvikle emosjonelle følelser. Og.. om han er i en prosess, der han liker deg.. men kanskje ikke helt enda er forelsket så må en gi det tid. Ha det kjekt sammen. En blir ikke lurt om han sier.. eller for den del du.. at dette var ikke helt det jeg var på jakt etter. Men om han gir falske intensjoner. Ta en prat med han, se hva som skjer etter det og ta det deretter. Stor klem. Anonymkode: 83de5...18c
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2018 #20 Skrevet 10. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke trådstarter... men.. ikke helt enig at vi kan velge å bli forelsket. Ja, vi kan velge og bestemme over handlinger... men å bestemme at en IKKE skal få følelser for noen? Ikke enig. Synest alt virker så LETT nå. Vi skal ikke vise for mye følelser, absolutt IKKKE være needy, og så skal vi være sterke og bare komme oss videre til neste. Og det er jo lett for vi har jo all verdens kataloger å velge mellom. Tinder, match.. bla,bla.. Tror nesten det er vanskligere nå å bli forelsket fordi mulighetene er så mange og alt skal skje så fort. Litt på siden dette... Til Ts, ikke sikkert du blir lurt. Men å forelske seg er jo en prosess som kan ta tid. Menn bruker, har jeg forsått lenger tid på å utvikle emosjonelle følelser. Og.. om han er i en prosess, der han liker deg.. men kanskje ikke helt enda er forelsket så må en gi det tid. Ha det kjekt sammen. En blir ikke lurt om han sier.. eller for den del du.. at dette var ikke helt det jeg var på jakt etter. Men om han gir falske intensjoner. Ta en prat med han, se hva som skjer etter det og ta det deretter. Stor klem. Anonymkode: 83de5...18c Enig, tull at man kan VELGE hvem man blir forelsket i. Da hadde kjærligheten vært rimelig enkel gitt Anonymkode: 1e62b...397 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå