AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #1 Skrevet 9. mai 2018 Jeg har diagnosen fibromyalgi, vet ikke om det har noe med det å gjøre? Har slitt med hodepine og kvalme siden barndommen. På slutten av tenårene kom svimmelheten også. Jeg gikk fra å være en jente som elsker fart og spenning, til å bli hun som nesten kaster opp bare ved synet av aktive barn i stripete klær, barn som husker, ved å snu hodet for å se bakover, hoppe, gå fort, bilkjøring, båt, fly, se på vindusviskerne osv. Det er egentlig ganske hemmende. Blir sjøsyk av alt og kvalmen og svimmelheten varer hele dagen. Jeg orker ikke å ha det sånn lengre. Har barn som vil leke med mammaen sin, men jeg blir jo så dårlig. Hva kan jeg gjøre for å bli bedre? Anonymkode: 03b8e...037
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #2 Skrevet 9. mai 2018 Det kan jo være mange årsaker, men angst kan føre til slik svimmelhet som du beskriver. Jeg har det selv og det er helt forferdelig. Trodde lenge jeg var fysisk syk, men har innsett at det er angst. Kjenn etter om det er noe i situasjonene som gjør deg engstelig. Det kan være bare et blaff av en tanke som utløser svimmelheten og det kan være vanskelig å oppdage sammenhengen. Anonymkode: f9aa2...d24
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #3 Skrevet 9. mai 2018 Hva med en tur til legen? Anonymkode: 4c685...e38
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 Har du fått sjekket at alt er som det skal være i toppetasjen, hvis ikke så ville jeg kranglet til meg en MR av hodet. Anonymkode: 3da5c...114 1
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Balanseterapeut? Jeg har fått noen øvelser heg gjør hvis jeg merker svimmelheten kommer, og da går det gjerne litt over. Anonymkode: 620b0...6c5
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 Har du problemer med puls og blodtrykk også? Anonymkode: 952d9...767 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå