Gå til innhold

min lille dagbok


eliassen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var i går i byen sammen med mamma'n min, og vi tittet litt på kjole til henne. Ikke lett det der altså.

Så jeg lurer da på om det er noen som vet om et sted hvor man kan leie selskapskjoler i Oslo. Har vært innom Brudekjolen, men fant ingen der.

Når vi går sånn og leter, er jeg veldig glad for at min kjole er i orden, og at jeg slipper å tenke på det ja.

Skal også snart til samtale med hotellet vi skal ha festen hos. Har hørt at de ønsker å ta vare på gamle tradisjoner, så de har mange forslag på ting man kan gjøre, som ikke blir praktisert like mye i dag. Er spent jeg.

Ellers så sitter jeg her og prøver å tenke ut noe spennende til middag da (bare for å skrive om noe helt annet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

mmmm middag ja. Jeg har lyst på lasagne jeg da :sikle: Men tror det blir pølse i lompe idag...godt det også...

ha en fin dag og middag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir omelett på meg i dag, med deilig fersk loff mmmmmmmm

Det var en lur ide ja.

Må også få ringt frisørsalongen for å vite dato for prøvetime.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var en stund siden sist jeg har skrevet i dagboken min nå ja :o

Tida går litt for om dagen.

Har jo fått gitt ut alle innbydelser nå da, til og med fått noen svar også. Spent på hvem som kommer i grunn.

Til lørdag skal vi opp på hotellet hvor vi skal ha festen også. Spennende å se hvordan opplegget blir.

Ellers så går jeg rundt å vurderer, skal jeg ha slør eller ikke hmmmmmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På lørdag var vi på infomøte på hotellet vi skal ha bryllupsfesten på. Og jeg bare vet at det kommer til å bli veldig bra. De har lang erfaring med bryllup. Og nå gleder jeg meg bare mer og mer.

Så da er menyen (nesten) bestemt, står mellom to alternativer på forrett.

Viner er bestemt

+ at han kom med en del tips.

Veldig fornøyd om dagen ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også fått snakket med frisøren min, så nå er prøvetimen også i boks.

Tror til og med jeg vet sånn cirka hvordan jeg vil være på håret, og det er jo ikke dårlig.

Så må vi også få ringt fotografen, for å ha et skikkelig møte med han igjen.

Mye å huske på ja. Og jeg gleder meg så vannvittig mye.

Så synes jeg så synd på min kjære da, han gruer seg så mye til å holde tale, og han synes det er urettferdig at ikke jeg også må holde tale.

Men det han ikke vet er at jeg også skal holde tale, selv om det er noe av det værste jeg vet. Har ikke tenkt til å si det til noen andre enn toastmaster, så jeg kan bakke ut hvis nervene tar overhånd på dagen. Men talen er klar, bare noen justeringer igjen.

Det jeg sliter med om dagen er da pynting av bord. Jeg er ikke sikker på hvordan jeg vil ha det. Har veldig mange ideer, men kan jo ikke bruke alle. Da blir det vel ikke plass til noen fler. Så jeg får bare tenke videre.

Hvis det er noen som har noen linker til sider med bordpynting, så er det bare å legge dem i boka.

Hi hi, så vet jeg også når min kjære skal ha utdrikkningslag (håper bare jeg snart får vite hva han skal, litt nysgjerrig ja) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...